ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مهمترین عامل وحدت مسلمانان قرآن کریم است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، بخشدار آبپخش در جمع قرآن آموزان آبپخشی گفت: قرآن کریم مهم‌ترین عامل وحدت و انسجام مسلمانان در سراسر جهان است و موج‌های بیداری اسلامی که در جهان شاهد شکل‌گیری و پیروزی آنها هستیم نشات گرفته از تعالیم ناب قرآن و اسلام عزیز است.

احمد خرم‌روز اظهار داشت: قرآن روشنی بخش دل‌ها و مایه آرامش روح و روان انسان‌هاست و باید سرلوحه کارهای روزانه ایشان قرار گیرد.

وی افزود: قرآن، همراه با عترت است و آن دو، ریسمان محکمی هستند که از سوی خدا به سوی خلق کشیده شده‌اند و توسل به عترت به هر نحوی که باشد از بزرگ‌ترین عبادات و از جمله اسباب و وسایلی است که موجب ورود در بهشت می‌شود.

خرم‌روز پیشرفت‌های ملت ایران را در سایه توجه به دستورات قرآن قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت: امت اسلامی ایران با توجه و عملی نمودن دستورات قرآن کریم در سال‌های پس از پیروزی انقلاب به جایگاه رفیعی در جهان دست یافته است و توانسته قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری طی کند.

این مسئول تمسک به قرآن را برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن لازم دانست و گفت: باید در مقابل تهاجم فرهنگی گسترده دشمنان به قرآن تمسک جوییم چون در پرتو عمل به قرآن است که انسان خودسازی روحی و معنوی می‌شود.

بخشدار آبپخش با بیان اینکه در جنگ نرم از تکنیکهای متنوعی استفاده می کند گفت: شناخت این تکنیک‌ها برای مردم برای ایجاد آمادگی و شناخت هرکدام در زمان استفاده، اهمیت بسزایی دارد.

خرم‌روز با بیان اینکه فعالیت مدارس قرآنی در گسترش فرهنگ و آموزه‌های قرآنی غیر قابل انکار است ، ابراز داشت: اهمیت درس قرآن در مقوله آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با برنامه‌ریزی صحیح بهترین زمان را برای آموزش درس قرآن در نظر گرفته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد