ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فعالیت بانوان آبپخشی در چهار رشته ورزشی

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، رییس اداره ورزش و جوانان بخش آبپخش در جلسه کمیته بانوان بخش آبپخش گفت: ورزش بانوان آبپخش از سال‌های گذشته آغاز شده و به دلایل متفاوت دارای نوساناتی بوده است.

ابراهیم درگاهی اظهار داشت: دلایل سیر نزولی فعالیت‌های ورزشی بانوان کمبود امکانات ورزشی مناسب در اداره ورزش و جوانان و اختلافات داخلی تیمی بوده است.

وی افزود: بانوان آبپخشی در زمینه‌های مختلف ورزشی استعدادهای نهفته‌ای دارند و با تشکیل کمیته ورزش بانوان می‌توان زمینه را برای درخشش و رونق ورزش بانوان و شکوفایی پتانسیل‌های ورزشی ایشان گام برداشت.

درگاهی عنوان داشت: با تمام توان از گسترش ورزش بانوان بخش اقدام خواهیم کرد و در حد توان امکانات ورزشی لازم را در اختیار ایشان قرار خواهیم داد.

این مسئول اذعان داشت: در سال‌های گذشته اداره ورزش و جوانان بخش حمایت‌های قابل توجهی از ورزش بانوان بخش به عمل آورده است و آمادگی آن را داریم تا اماکن ورزشی را با قیمت‌های مناسب و گاها رایگان در اختیار ورزش بانوان قرار دهیم.

رییس اداره ورزش و جوانان بخش آبپخش خاطرنشان ساخت: هیئات مذهبی بانوان ، پایگاه‌های بسیج خواهران و بانوان کارمند ادارات آبپخش با شرکت در فعالیت‌های ورزشی به صورت مستمر و منظم می‌توانند در راستای گسترش ورزش بانوان بخش آبپخش گام بردارند.

ابراهیم درگاهی با بیان اینکه بانوان آبپخشی در چهار رشته ورزشی فعالیت دارند ، ابراز داشت: بانوان آبپخشی در چهار رشته والیبال ، فوتسال ، کنگ‌فوتو‌آ و وشو فعالیت دارند و انتظار می‌رود و تربیت بدنی آمادگی دارد امکانات ورزشی رشته‌ تنیس روی میز را در اختیار بانوان بخش برای حضور و درخشش ایشان در این رشته قرار دهد.

درگاهی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان آبپخش آمادگی آن‌را دارد با حمایت و در اختیار دادن امکانات در اختیار تیم‌های ورزشی بانوان به رشد و توسعه این امر مهم گام بردارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد