ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

رویکرد فرهنگی اولویت اصلی کمیته بانوان بخش آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg


به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، مشاور امور بانوان بخشداری آبپخش شامگاه چهارشنبه در دیدار با مسئولین اجرایی بخش آبپخش گفت: کمیته بانوان آبپخش در یک‌سال اخیر گام‌های ارزشمندی در راستای حل مسائل و مشکلات بانوان در بخش آبپخش برداشته است.
فاطمه جهان‌افروز فعالیت‌های فرهنگی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ورزشی بانوان دانست و اظهار داشت: در زمینه انجام فعالیت‌های فرهنگی کیمته بانوان بخشداری آبپخش در مناسبت‌های مختلف به خصوص اعیاد مذهبی و ایام شهادت ائمه اطهار (ع) اقدام به برگزاری مراسمات گوناگون و ایستگاه‌های صللواتی در سطح شهر نموده است.
وی افزود: کم‌بودن ادارات بخش و تعداد بانوان کارمند بخش آبپخش سبب سختی فعالیت‌های این کمیته بوده است.
جهان‌افروز اذعان داشت: در سال اخیر کمیته بانوان بخشداری آبپخش بیشتر مراسمات فرهنگی و مذهبی سطح شهر را با همکاری زینبیه آبپخش و هزینه‌های شخصی انجام داده است و در مواردی نیز از کمک‌های مسئولان بهره‌ برده‌ایم.
این مسئول تصریح کرد: در جامعه اسلامی ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است و در سال‌های اخیر دولت‌ توجه ویژه‌ای به این امر داشته است و انتظار می‌رود مسئولان تلاش خود را برای گسترش فعالیت‌های ورزشی بانوان در آبپخش به کار گیرند.
مشاور امور بانوان بخشداری آبپخش متذکر شد: در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی کمیته بانوان بخشداری آبپخش در حال برنامه‌ریزی برای انتشار ویژه‌نامه تخصصی بانوان بخش آبپخش و انعکاس عملکرد این کمیته به مسئولان استانی و مردم منطقه هستیم.
جهان‌افروز بانوان را مدیران خانواده دانست و  خاطرنشان ساخت: در جوامع غربی زن را به عنوان کالای تجاری و یک نوع ابزار به حساب می‌آورند ، اما در جوامع اسلامی با الگوبرداری از آموزه‌های دینی و قرآن کریم به حفظ و کرامت زن بیش از پیش اهمیت و بها داده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد