ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

رعایت حجاب به معنای ایستادگی در برابر فرهنگ منحط غرب است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، بخشدار آبپخش در جلسه کمیته حجاب و عفاف بخش آبپخش گفت: در اسلام تاکیدات فراوانی بر امر حجاب و عفاف شده است و انتظار می‌رود در جامعه اسلامی شاهد رشد و توسعه روزافزون این امر مهم باشیم.
احمد خرم‌روز اظهار داشت: همه افراد و مسئولان علی‌الخصوص مسئولان فرهنگی در رابطه با امر حجاب مسئولند و انتظار می‌رود در صورت مشاهده بدحجابی از طریق تذکر لسانی به مبارزه با این امر بپردازند.
وی افزود: در سال‌های اخیر فرهنگ منحط غرب بر سایر کشورهای جهان و برخی کشورهای اسلامی سایه انداخته است و انتظار می‌رود مسئولین با توجه به این امر به مقابله با تهاجم و ناتوی فرهنگی دشمنان و غرب بپردازند.
خرم‌روز خاطرنشان ساخت: به خاطر پیشرفت تکنولوژی شاهد شکل‌گیری دهکده جهانی هستیم و فرهنگ و اطلاعات و اخبار به سرعت از هر نقطه جهان به نقطه دیگر انتقال می‌یابد و با آموزش‌ها و آگاهی بخشی می‌توانیم برای حفظ ارزش‌های اسلامی خود تلاش کنیم.
این مسئول ابراز داشت:‌ برای تحقق این امر باید بالاترین الگوهای رفتاری را برای خود انتخاب کنیم و این الگو در جامعه زنان می‌تواند حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.
بخشدار آبپخش
با اشاره به مسئله حجاب به عنوان یکی از ابعاد مهم الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) بیان داشت: حجاب نه گفتن به فرهنگ غرب است و امروزه در جهان حجاب یک نوع جنگ مقاومت با غیر‌ارزش‌ها معرفی شده است.
احمد خرم‌روز اذعان داشت: حجاب ضامن سلامتی جامعه است و در سایه سلامت اجتماعی جامعه می‌توانیم در مسیر رشد ، ترقی و توسعه کشور عزیزمان گام برداریم.
وی با اشاره به همکاری و همیاری زنان در عرصه‌های مختلف پیروزی و مبارزات انقلاب اسلامی گفت: امروزه زنان ایران به عنوان یک محور اساسی بنیاد خانوادگی به جهان معرفی شده‌اند و در جامعه مدیریتی و دانشگاهی این زنان به خودشناسی و خودباوری رسیده‌اند.
خرم‌روز با اشاره به شرایط اجتماعی آبپخش متذکر شد: آبپخش از دیرباز به دارالمومنین معروف بوده‌است و حجاب در بانوان و اجتماعات آن از جایگاه خاصی برخوردار است و می‌طلبد مردم این شهر در مسیر اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و حجاب گام بردارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد