ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شهرداری آبپخش از تمام امکانات برای آبادانی شهر بهره می‌برد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

شهردار آبپخش صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش گفت: شهرداری آبپخش تمام تلاش خود را برای توسعه و آبادانی شهر آبپخش که یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های مردم است به کار گرفته و در این مسیر گام بر‌می‌دارد.

سید محمود موسوی اظهار داشت: شهرداری آبپخش با راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرداری آبپخش و بازاریابی جهت فروش محصولات تولیدی این کارخانه در صدد آن است با کسب درآمدهای جانبی در مسیر پیشرفت و توسعه عمرانی شهر آبپخش گام بردارد.

وی افزود: از ابتدای سال 90 تا کنون قریب به قریب به 55 هزار متر مربع پروژه آسفالت در شهر آبپخش اجرا شده است که رقمی بی‌سابقه در سال‌های اخیر را نشان می‌دهد.

موسوی بیان داشت: در راستای گسترش فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری آبپخش ، هم‌اکنون نیروهای شهرداری آبپخش در حال همکاری در پروژه آسفالت مسیر برازجان به گناوه هستند.

این مسئول خاطرنشان ساخت: اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از اولویت‌های بنده از ابتدای پذیرش منصب شهرداری آبپخش است و در نیمه نخست سال 90 شاهد اتمام 14 پروژه نیمه‌تمام در سطح شهر آبپخش را تکمیل کرده‌ایم و بسیاری از طرح‌ها هم‌اکنون به بهره‌برداری رسمی نیز رسیده است.

شهردار آبپخش اتمام پروژه لاین غربی خیابان انقلاب را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های شهرداری دانست و اذعان داشت: شهرداری آبپخش با جدیت در مسیر اتمام این پروژه گام برداشت و قبل از موعد مقرر شاهد بهره‌برداری از لاین غربی خیابان انقلاب بودیم.

سید محمود موسوی تصریح کرد: از نیمه‌ مهرماه ساخت قسمت شرقی بلوار انقلاب در شهر آبپخش شروع شده است و درآینده نزدیک شاهد شروع پروژه ساخت لاین شرقی خیابان اصلی شهر آبپخش که از پرترددترین مسیرهای استان است خواهیم بود.

وی در همین راستا تصریح کرد: به دلیل عبور تریلرها، اتوبوس‌ها و... شاهد فرسودگی خیابان اصلی شهر که با هزینه سنگینی ساخت شده است هستیم و از مسئولان راه ‌و ترابری انتظار داریم شهرداری آبپخش را در ترمیم و روکش آسفالت خیابان اصلی شهر که هزینه هنگفتی به دنبال دارد یاری کنند.

موسوی افزود: بنابر فرموده مقام معظم رهبری سال 1390 به نام جهاد اقتصادی مزین شده است و شهرداری آبپخش تمام تلاش و توان خود را در راستای تحقق این هدف والا و پیشرفت و توسعه عمرانی شهر آبپخش به کار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد