ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شورای شهر از ورزشکاران آبپخشی حمایت می‌کند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، رییس شورای اسلامی شهر آبپخش صبح امروز در بازدید از اماکن ورزشی شهر آبپخش گفت: ورزش موجب نشاط ، سرزندگی ، تراوت و سلامتی افراد می‌شود و یکی از ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه تمام اقشار جامعه قرار گیرد.
مصطفی رضایی با اشاره به استعداد جوانان آبپخشی در رشته‌های مختلف ورزشی اظهار داشت: فراهم آوردن امکانات مناسب در جهت تجهیز اماکن ورزشی و تسهیل کردن و در اختیار قرار دادن برای عموم مردم می‌تواند موجب رشد و تعالی ورزش در شهر  در حوزه ورزش عمومی و یا قهرنانی باشد و باید اداره ورزش و جوانان به آن توجه ویژه داشته باشد.
وی افزود: در سال‌های اخیر شاهد رشد و بالندگی رشته‌های مختلف ورزشی و افتخارآورینی ورزشکاران آبپخشی در سطوح مختلف بوده‌ایم که این امر مایه فخر و مباهات مسئولان این شهر و بخش است.
مسئول کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان ساخت: شورای اسلامی شهر آبپخش در سال 90 قریب به 50 میلیون ریال به تیم‌های ورزشی منتخب آبپخش در رشته‌های مختلف ورزشی کمک‌های نقدی ارائه داده است و با تمام توان در راستای رونق ورزش آبپخش گام برداشته است.
رضایی به حضور 3 تیم فوتبال آبپخش در لیگ دسته اول فوتبال استان اشاره کرد و افزود: باشگاه‌های پرسپولیس ، آزادی و استقلال آبپخش با وجود مشکلات و دغدغه‌های فراوان با تلاش و همت بلند مسئولین و بازیکنان این تیم‌ها در مسیر درخشش نام و آوازه فوتبال آبپخش گام برداشته‌اند و این نشان از همت بالای مسئولان و مدیران این باشگاه‌ها دارد.
این مسئول تصریح کرد: از اداره ورزش و جوانان بخش آبپخش انتظار می‌رود با شناسایی مسائل و مشکلات ورزشکاران آبپخشی تمامی تلاش و توان خود را در راستای حل مشکلات ورزشکاران آبپخشی به کار گیرد و به بهترین نحو ممکن زمینه درخشش و ظهور ورزش آبپخش در سطوح مختلف را مهیا سازد.
رییس شورای اسلامی شهر آبپخش با اشاره به وضعیت زمین چمن استادیون آبپخش اظهار داشت: وضعیت نامطلوب زمین چمن آبپخش سبب لغو میزبانی تیم‌های آبپخشی شده و نمایندگان آبپخش در لیگ استان برای تمرینات مجبورند به شهر‌های همجوار روند که این امر هزینه گزافی بر ایشان تحمیل نموده و از مسئولین اداره ورزش و جوانان می‌خواهیم نسبت به ترمیم وضعیت چمن استادیوم آبپخش هرچه سریع‌تر اقدام کنند.
مصطفی رضایی افرود: دولت نهم و دهم در راستای گسترش امکانات رفاهی در مناطق محروم عملکرد بسیار مطلوب و قابل قبولی داشته و شاهد پیشرفت خوبی بوده‌ایم.
رضایی تاکید کرد:
باید به ورزش‌ در سنین پایه اهمیت بدهیم و از اداره تربیت‌بدنی دشتستان می‌خواهیم نسبت به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای سنین پایین‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد