ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شهروندان از پرداخت وجه نقد به شهرداری خودداری کنند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش ، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش گفت: از شهروندان عزیز آبپخشی می‌خواهیم هنگام انجام امور اداری از پرداخت وجوه نقد به شهرداری خودداری کنند.

مصطفی رضایی اظهار داشت: این امر سبب نظم بیشتر سیستم اداری و شفاف‌سازی سند‌های مالی می‌شود و با این کار امکان ایجاد اشتباه در امور اداری شهروندان به حداقل می‌رسد و نظم سیستم اداری شهرداری به حداکثر افزایش می‌یابد.

وی افزود: در گذشته شاهد اعمال این رویه در روند اداری شهرداری آبپخش بوده‌ایم و امید داریم با ابلاغ این دستور توسط شورای اسلامی شهر که راهکاری برای توسعه سیستم اداری است شهروندان آبپخشی و پرسنل شهرداری از این روند خودداری کنند.

رضایی در رابطه با تلاش‌های شورای اسلامی شهر برای حل مشکلات مربوط به زمین‌های مسکونی شهروندان خاطرنشان ساخت: احقاق حقوق شهروندان هدف اصلی ماست و در طول چند سال اخیر تلاش‌های شایان‌ذکری در راستای حل این مشکلات برداشته‌ایم.

این مسئول با اشاره به کاهش هزینه نقشه‌برداری از منازل مسکونی آبپخش تصریح کرد: اداره منابع طبیعی برای حل مشکلات زمین‌های مسکونی آبپخش اقدام به تهیه نقشه از منازل مسکونی کرده است و شورای اسلامی شهر آبپخش برای رفاه و آسایش بیشتر شهروندان آبپخشی اقدام به کاهش 50 درصدی نرخ نقشه برداری از زمین‌های مسکونی نموده است.

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در همین راستا متذکر شد: با رایزنی‌های صورت گرفته طه موسوی از کارشناسان شهرداری آبپخش با قیمت 15 هزار تومان از منازل و زمین‌های مسکونی شهر آبپخش نقشه‌برداری خواهد کرد.

رضایی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش خود را خدمتگذار مردم می‌داند و با تمام توان در راستای حل مشکلات شهر تلاش می‌کند.