ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اتمام آبیاری نخیلات شرق آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

سرپرست شرکت بهره‌برداری از منابع آبی و زهکشی استان بوشهر عصر امروز در بازدید از شبکه‌های آبیاری بخش آبپخش گفت: یکی از مهم‌ترین مراحل آبیاری نخیلات در بخش آبپخش از 18 مهرماه آغاز شده و با برنامه‌ریزی‌های معین در حال اجراست.

سید مهدی موسوی اظهار داشت: آبیاری نخیلات پس از برداشت محصولات یکی از مهم‌ترین ادوار آبیاری در طول سال است که تاثیر بسزایی در کیفیت محصولات دارد و در سال جاری با برنامه‌ریزی کارشناسان شرکت بهره‌برداری از منابع آبی و زهکشی پس از اتمام فصل برداشت نخیلات در بخش آبپخش شاهد اجرای این دوره از آبیاری نخیلات در بخش آبپخش هستیم.

وی افزود: سد رییسعلی دلواری یکی از نعماتی است که در اختیار کشاورزان منطقه و شهرستان دشتستان است و با برنامه‌ریزی‌های کارشناسان در تمامی شرایط شاهد آبیاری نخیلات منطقه به بهترین شکل ممکن خواهیم بود.

موسوی با بیان اینکه در سال 89 شاهد آبیاری سه دوره‌ای نخیلات منطقه آبپخش بوده‌ایم ، اذعان داشت: در نیمه اول سال جاری یک دور آبیاری در نخیلات منطقه صورت گرفت و شاهد کیفیت مطلوب خرمای نخیلات منطقه بوده‌ایم.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر آبیاری نخیلات قسمت شرقی آبپخش به صورت ساعتی پایان یافته است و شاهد ادامه اجرای این طرح در سایر نقاط بخش آبپخش با نظارت شبانه‌روزی کارکنان و کارشناسان این شرکت هستیم.

سرپرست شرکت بهره‌برداری از خدمات آبیاری و زهکشی استان بوشهر بیان داشت: خرما و باغداری یکی از مشاغل و سرمایه‌های اصلی مردم منطقه آبپخش را تشکیل می‌دهد و تمامی کارکنان و کارشناسان این شرکت تمام تلاش و توان خود را برای بهبود وضعیت آبیاری در منطقه به کار خواهند گرفت.

سید مهدی موسوی تاکید کرد: تا کنون بیش از 15 درصد از کشاورزان آبپخشی آب‌بهای سال 90 خود را پرداخت نموده‌اند و از سایر باغداران منطقه می‌خواهیم با پرداخت به موقع آب‌بهای خود ما را در خدمات‌رسانی هر چه بهتر به باغداران یاری کنند.

موسوی افزود: مقام معظم رهبری سال 1390 را به‌نام جهاد اقتصادی نامگذاری نموده‌اند و تمام تلاش خود را برای بهبود بازار خرما که باعث رونق اقتصادی منطقه می‌شود به کار خواهیم گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد