ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

روستاهای کشور فرصت‌های بیشمار شغلی را در خود جا داده‌اند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، دهیار روستای میاندشت در جمع مسئولان اجرایی بخش آبپخش گفت: یکی از مشکلاتی که در روستای میاندشت شاهد آن هستیم نگهداری گله و دام در محدوده مسکونی است که بارها مشکلاتی برای اهالی روستا بوجود آورده و مسئولان روستا خواستار حل این مشکل هستند.
محمود نوشاد اظهار داشت: دهیاری میاندشت بارها در مذاکره با فرد دامدار خواستار انتقال دام‌ها به نقطه‌ای خارج از محدوده مسکونی روستا شده است و فرد دامدار از اجرای این امر سربازده است.
وی افزود: نگهداری دام‌ها در روستا علاوه بر مشکلات بهداشتی که به دنبال دارد باعث ایجاد سر و صداهای فراوان در ساعات مختلف روز شده است و مخل نظم روستا می‌شود.
نوشاد اذعان داشت: از مسئولان اجرایی بخش انتظار داریم با استفاده از راهکارهای قانونی همکاری لازم را با دهیاری میاندشت در خصوص انتقال دام‌های مذکور به خارج از شهر مبذول فرمایند.
این مسئول بیان داشت: یکی از اهالی روستا برای افزایش رفاه و آسایش اهالی روستا اقدام به ایجاد نانوایی نموده‌است ولی به دلیل فاصله‌ای که با شبکه برق‌رسانی روستا دارد امکان بهره‌برداری از آن وجود ندارد و از مسئولان اداره برق روستا استدعا داریم با حل مشکل برق نانوایی روستا یکی از مسائل و مشکلات روستای میاندشت را مرتفع سازند.
دهیار روستای میاندشت در همین راستا تصریح کرد: به دلیل عدم وجود نانوایی در این روستا مردم هم‌اکنون مجبورند برای تهیه نان مصرفی به شهرها و روستاهای همجوار مراجعه کنند که کاری دشوار است.
محمود نوشاد خاطرنشان ساخت: مسئولان برای جلوگیری از مهاجرت مردم از روستاها به شهرها و جلوگیری از افزایش بی‌رویه جمعیت شهری با رسیدگی به روستاها زمینه رفاه و آسایش مردم برای زندگی از روستاها را فراهم آورند.
وی  اشتغال‌زایی یکی از سیاست‌های مهم دولت در سال‌های اخیر دانست و تصریح کرد: روستاها به دلیل در اختیار داشتن منابع و اراضی کشاورزی و چراگاه‌ها در حاشیه خود فرصت‌های شغلی فراوانی را در خود جای داده‌اند و مسئولین با حمایت از روستاها می‌توانند زمینه‌ فعالیت مردم در این مشاغل و جلوگیری از ورود به مشاغل کاذب را فراهم کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد