ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دستگیری عده‌ای از مخلان نظم و امنیت در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش رییس کلانتری آبپخش پیش از ظهر امروز در دیدار با رییس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: کلانتری آبپخش با جدیت تمام فعالیت خود را آغاز نموده و در راستای افزایش شاخص‌های امنیتی بخش آبپخش تلاش می‌کنیم.
شهرام حامدخواه اذعان داشت: در چند روز گذشته با تلاش‌های فراوان پرسنل کلانتری آبپخش شاهد دستگیری عده‌ای از مخلان نظم و امنیت در شهر آبپخش بوده‌ایم و به شهروندان قول می‌دهیم از تمام توان برای ارتقاء امنیت شهر و بخش آبپخش بهره‌بریم.
وی افزود: از شهروندان آبپخشی و اهالی روستاهای تابعه انتظار داریم برای افزایش سطح امنیت بخش با رعایت نکات ایمنی فرصت‌ها را برای افراد سودجو از بین ببرند.
حامدخواه اظهار داشت: از راکبین موتورسیکلت می‌خواهیم هنگام پارک و رهاسازی موتورسیکلت در حاشیه خیابان‌های شهر نکات ایمنی را رعایت نموده و از قفل بودن گردن و درآوردن سویچ موتورسیکلت خویش اطمینان حاصل نمایند.
این مسئول یادآور شد: همانطور که بارها اعلام کرده‌ایم درصورتی که راکبین موتورسیکلت نکات امنیتی را رعایت نکنند موتورسیکلت ایشان به پارکینگ منتقل خواهد شد.
رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در ادامه گفت: امنیت یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های مردم از مسئولین است و نقش نیروی انتظامی در گسترش سطح ایمنی جوامع غیر قابل انکار است.
مصطفی رضایی خاطرنشان ساخت: نیروی انتظامی دربرقراری امنیت به عنوان مقوله اصلی جامعه حرف اول را می‌زند و ما نیز مدیون تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان هستیم.
وی عنوان داشت: به فرموده  مقام معظم رهبری نیروی انتظامی پناهگاه دل‌های خائف و ترسان باید باشد و این گونه است که امروز این مطلب را احساس و مشاهده می‌کنیم.
رضایی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش برای ارتقاء امینت در بخش آبپخش تلاش‌های فراوانی داشته است و در ماه‌های اخیر استقرار پاسگاه روستای بنار آزادگان که از سال‌های گذشته بحث آن مطرح بوده است را به شدت دنبال می‌کنیم.
این عضو شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: استقرار پاسگاه انتظامی در این روستا می‌تواند زمینه‌ساز کاهش محدوده تحت نظارت کلانتری آبپخش شود و به تبع شاهد گسترش فعالیت کلانتری نیروی انتظامی در منطقه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد