ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کاهش چشمگیر مشکلات مدارس با همکاری اولیاء و مربیان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، رییس شورای اسلامی شهر آبپخش صبح امروز در انجمنِ اولیاء و مربیان را یکی از تشکل های مردمی دانست که بیش از پنجاه سال از تأسیس آن در ایران می‌گذرد و هدف آن بهبود وضعیت مدارس و اماکن آموزشی است.
مصطفی رضایی عنوان داشت: هفته پیوند اولیا و مربیان، بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای فراهم کردن زمینه‌های تحقق همکاری و همدلی میان خانه و مدرسه است.
وی افزود: با وحدت اولیاءو مربیان، پیوند میان خانه و مدرسه مستحکم تر می‌شود و از مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت ، به میزان چشم گیری کاسته خواهد شد.
رضایی با بیان اینکه امر تعلیم و تربیت، مشارکت جدّی و همه جانبه را می‌طلبد ، خاطرنشان ساخت: اولیاء و مربیان در تکوین تعلیم و تربیت فرزندان در تعامل هستند که از راه‌های مؤثر برای ایجاد رابطه مطلوب میان معلمان و والدین، لزوم هماهنگی خانه و مدرسه است.
این مسئول ادامه داد: پیوند میان اولیاء و مربیان نقش عمده ای در مرتبط ساختن برنامه مدرسه با نیازهای جامعه ایفا می‌کند و نقش بسزایی در بهبود شرایط اجتماعی و آموزشی جوامع دارد.
مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبپخش تصریح کرد: برای سازندگی ایران باید به امر تعلیم و تربیت توجه کرد و از تمام توان برای بهبود و ارتقاء این مهم بهره جست.
مصطفی رضایی با تاکید بر سرمایه‌گذاری بر روی نیروهای جوان کشور بیان داشت: امر آموزش و پرورش یک سرمایه گذاری افزوده است و هزینه‌ای که صرف نوجوانان و جوانانمان می‌کنیم قطعا در آینده سودی چند برابر خواهد داشت.
وی یادآور شد: این انجمن که مظهر آن در همکاری خانه و مدرسه تبلور پیدا می‌کند نقشی برجسته را ایفا می‌کند و اولیا و مربیان دارای حق نظارت و حتی در برخی موارد حق دخالت در امور تربیتی هستند.
رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در بخش دیگری از صحبت های خود به تحرکات دشمن در جامعه اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی دشمن در صدد است تا با سرمایه‌گذاری بر روی نیروهای جوان کشور آنها را از نظر اخلاقی به انحراف بکشاند که این وظیفه اولیا و مربیان دانش آموزان است که با آموزش صحیح به فرزندان خود ، آنها را از خطرات موجود آگاه کنند.
رضایی افزود: شورای اسلامی شهر آبپخش در سال‌های اخیر به شکل خاص بر مسائل آموزشی تاکید داشته و از تمام توان برای مرتفع ساختن مشکلات و نیازهای آموزش و پرورش بهره می‌برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد