ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بزرگترین نعمت خداوند مساله تعلیم و تربیت است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، بخشدار آبپخش صبح امروز در بازدید از مراسم انجمن‌‌های اولیاء و مربیان در بخش آبپخش گفت: بزرگترین کرامت خداوند  بحث تعلیم و تربیت است که بهترین نعمت خداوند به انسان است.
احمد خرم‌روز اظهار داشت: تعلیم علم مهمترین راه  ارتقا و پیشرفت است که نیازمند برنامه ریزی اساسی برای آموزش و تعلیم و تعلم نسل جوان است.
وی افزود: هدف اصلی از تعلیم و تربیت ، رشد و پیشرفت انسان است و باید در زمینه علم آموزی به آموزش معارف اسلامی برای حفظ جوانان از آفت‌های جامعه توجه جدی شود و با فرزندانمان ارتباط صحیح و اسلامی داشته باشیم تا زمینه بروز استعدادهای آنها فراهم گردد.
خرم‌روز هدف از ایجاد انجمن اولیاء و مربیان را تلاش برای حل مسائل و مشکلات مدارس دانست و اذعان داشت: انجمن اولیاء و مربیان با هدف پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تشکیل می‌شود و در این انجمن از همه توانایی‌ها برای تربیت هرچه بهتر آینده‌سازان میهن اسلامی بهره‌برده می‌شود.
این مسئول درضرورت تعلیم و تربیت عنوان داشت: تعلیم و تربیت نیازمند مشارکت خوبی بین اولیا و مربیان است که با تعامل و ارتباط مستمر خود می‌توانند زمینه و بستر لازم را برای رشد و پیشرفت فرزندان خود فراهم کنند.
بخشدار آبپخش بر تعامل هرچه بیشتر انجمن اولیاء و مربیان تاکید کرد و گفت: اولیاء دانش‌آموزان و مربیان مدارس با هماهنگی هم می‌توانند به بهترین نتیجه در امر آموزش دانش‌آموزان و توسعه روح همکاری میان خانه و مدرسه دست یابند.
احمد خرم‌روز تصریح کرد: ایجاد انجمن اولیا و مربیان بستر مناسب برای مشارکت‌های والدین در نظام آموزشی کشور را فراهم نموده که این تعامل نشانه عشق و علاقه مردم به تعلیم و تربیت است که در واقع انجمن اولیا و مربیان نقطه اشتراک بین دو نهاد فرهنگ‌ساز و ارزش آفرین در کشور اسلامی ماست.
وی یادآور شد: با ایجاد فضای مشارکت فعال والدین و اولیا با یکدیگر در دست‌یابی هدفی واحد در زمینه تربیت و تعلیم اسلامی می‌توانیم به پیشرفت‌های بسیار بزرگ در دنیا برسیم.

بخشدار آبپخش ابراز داشت: دوره ابتدایی به دلیل جدایی کودکان و نوجوانان از فضای پر مهر خانواده مقطعی حساس و سرنوشت ساز تلقی می‌شود و اولیاء دانش‌آموزان با همکاری با مدارس می‌توانند زمینه ساز تبدیل فضایی آرام برای دانش‌آموزان باشد. 

خرم روز افزود: اولیاء نقش ارزنده ای در رشد و کمال دانش‌آموزان دارند و باید تا آنجایی که مقدور است و سن دانش‌آموزان اقتضا می‌کند وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان در زمینه آموزشی را برای ایشان فراهم آورد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد