ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

انتقاد خوانندگان از پایگاه خبری ندای‌آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

پس از انتشار برخی انتقادات در روزهای گذشته یکی از کارمندان اداره آبیاری و زهکشی بخش آبپخش در نامه‌ای به پایگاه خبری ندای آبپخش مطالب زیر را بیان داشته است.

بسم الله الرحمن الرحیم
مدیریت محترم پایگاه خبری ندای آبپخش
اینکه با دقت و حساسیت مسائل را پیگیری می‌نمائید و به اطلاع عموم می‌رسانید جای تشکر دارد ، اما انتشار بعضی اخبار و اظهار نظرها واقعا جای تاسف دارد چون بنیاد اطلاعات آن اشتباه و در پاره‌ای موارد مغرضانه و باندی و جناحی و فقط با هدف مخدوش نمودن دیگران می‌باشد که فکر نمی‌کنم سایت شما چنین خواسته‌ای داشته باشد.
مثلا درمورد شرکت تعاونی خلیج فارس معلوم است که طرف کوچکترین اطلاعی از قانون تجارت نداشته و ندارد چون شرکت بهره‌برداری قرار نیست که تغییر نماید صرفا سهامدار آن قبلا کس دیگری بوده و درحال حاضر کس دیگری می‌باشد.
 خواهشمند است برای روشن نمودن واقعیت‌ها و شفاف سازی اذهان مردم شریف اطلاعات واقعی را بنویسید  و از اینگونه مطالب غیر واقعی جلوگیری نمائید چون تهمت زدن به دیگران گناهی نابخشودنی می‌باشد.
اصلا تغییر تابلو چه معنائی دارد مگر ماهیت شرکت تغییر نموده است  ضمنا به اطلاع عموم می‌رسانیم ما کارکنان شرکت تمامی بچه‌های همین منطقه و کشاورز می‌باشیم  و خودمان را کشاورزاده می‌دانیم و به دو کلاس درس دانشگاهی خواندنمان اصل خودرا فراموش نمی‌کنیم و آخرت خود را بخاطر طمع پست از دسته رفته‌امان نمی‌فروشیم و به آن اعتقاد داریم.
الحمدالله  مردم کاملا آگاهند و افراد اینگونه اظهارنظر‌های کذب فقط بیشتر خودشان  را از توده مردم دور خواهد نمود باز هم تاکید می‌کنیم منافع مردم بر منافع اشخاص خاص ارجحیت داشته و این از اصول کاری ما می‌باشد و ما حتی مشکلات خودمان را شفاف به مردم منتقل می‌کنیم و از آنها راهنمائی و کمک می‌خواهیم  و آنها را سروران خود میدانیم.
ضمنا بیان اینکه شرکت تعاونی غیر قانونی است باید یادآوری شویم که شرکت تعاونی طبق قانون تشکیل و ثبت شده است  تمامی مدارک از آگهی تشکیل و انتخابات و تعیین اعضاء موجود است و حاضریم دراختیار همگان قراردهیم و مراحل خرید سهام را طبق مدارک و مستندات قانونی به تمامی افراد  نشان دهیم  چون ما طبق دستور مقام معظم رهبری و اصل ۴۴ قانونی اساسی  اقدام به شرکت در مزایده سازمان خصوصی سازی نموده و نسبت به خرید پس از برنده شدن درمزایده  نموده است حال کجای این کار ایراد دارد ما نمیدانیم.
پارسا ، یکی از کارمندان آبیاری آبپخش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد