ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

استقرار ناحیه گاز آبپخش از اول آبان‌ماه

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، بخشدار آبپخش عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بخش تازه‌ تاسیس آبپخش با مسائل و مشکلات فراوانی همراه است که یکی از مهم‌ترین آنها نبود ادارات و نمایندگی ایشان در بخش آبپخش است.

احمد خرم‌روز اظهار داشت: از ابتدای تصدی منصب بخشداری آبپخش تمام تلاش خود را برای حل مشکلات بخش آبپخش و پیشرفت و توسعه این بخش به کار گرفته‌ام.

وی افزود: عدم استقرار ادارات در این بخش مشکلات فراوانی را برای شهروندان بوجود آورده است و شهروندان و اهالی بخش آبپخش برای انجام امور اداری خود مجبورند به بخش‌های همجوار و مرکز شهرستان مراجعه کنند که این امر سبب اتلاف وقت ایشان می‌شود.

خرم‌روز ادامه داد: با توجه به روند رو‌به‌رشد گازرسانی در شهر آبپخش پیگیری‌هایی برای استقرار اداره گاز در آبپخش انجام داده‌ایم و با توجه به مذاکرات انجام شده از ابتدای آبان‌ماه شاهد استقرار ناحیه گاز در بخش آبپخش خواهیم بود.

این مسئول اذعان داشت: از تمام توان برای عمران و آبادانی روستا‌های بخش بهره‌خواهم برد و با سرکشی‌ از روستاها و آگاهی از مشکلات ایشان این مساله را یکی از اولویت‌های اصلی کاری خود قرار خواهم داد.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: روستاها از پتانسیل‌های بالایی در زمینه دامداری ،‌ کشاورزی و ... برخوردارند و با تلاش در راستای حل این مشکلات زمینه را برای رفع مشکلات روستاها و تثبیت فرصت‌های شغلی فراهم خواهد ساخت.

احمد خرم‌روز بیان داشت: رسیدگی به مسائل فرهنگی و مذهبی در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید از همه پتانسیل‌های موجود برای گسترش فرهنگ دینی بهره‌برد.

خرم‌روز با تأکید بر اهمیت برپایی فریضه نماز در مدارس متذکر شد: در روزهای گذشته مذاکراتی با مدیرکل محترم آموزش و پرورش صورت گرفته و ایشان قول مساعد جهت همکاری با بخش آبپخش و تجهیز مدارس بخش به سیستم‌های صوتی و سرمایشی و فرش نماز داده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد