ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جوابیه دبیرستان امام صادق آبپخش به مطالب منتشر شده در ندای آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

پس از انتشار انتقاد دانش‌آموزان دبیرستان شبانه‌روزی نمونه‌دولتی امام جعفر صادق (ع) بخش آبپخش در پایگاه خبری ندای آبپخش ، مدیریت این آموزشگاه در بیانیه‌ای به توضیح این مسائل پرداخته است که در قسمت زیرین می‌توانید این متن را مطالعه نمایید.


بسم‌ الله الرحمن الرحیم.

مدیریت محترم پایگاه خبری وزین ندای آبپخش

در جواب به دغدغه دانش‌آموزان دبیرستان شبانه‌روزی نمونه دولتی امام جعفر صادق (ع) آبپخش در خصوص خرید کت و شلوار بعنوان لباس رسمی خود در مدرسه ، مطالب زیر به استحضار رسانیده می‌شود.

خرید کت و شلوار برای دانش‌آموزان پیشنهادی بوده و هیچ یک از دانش‌آموزان این آموزشگاه به خاطر نداشتن کت و شلوار تا امروز که 26 مهرماه 90 است مورد بازخواست قرار نگرفته‌اند و محدودیتی در مدرسه برای ایشان ایجاد نشده است.

کت و شلوار برای مردان در کشور ما و بسیاری از کشورهای دیگر دنیا حتی دانش‌آموزان مقاطع متوسطه و راهنمایی در مدارس خاص و در شهرهای مختلف لباس رسمی بوده و با این فرهنگ وارادتی در کشور ما که همواره در طول انقلاب مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته است ، می‌تواند جایگزین البسه مدل‌دار ، تنگ ،‌آرم‌دار ، چسبان و ... با قیمت بالای امروزی که قیمت هر یک شاید بیشتر از یک کت و شلوار باشد ، نه تنها جلوی بسیاری از معضلات را خواهد گرفت بلکه خود نیر موجب مصونیت خواهد بود.

قیمت کت و شلوار متحدالشکل مورد پیشنهاد برای دانش‌آموزان شامل یک کت و پیراهن سفید و دو شلوار مبلغ 105 هزار تومان تعیین و اعلام گردیده است و به منظور رفاه و کاهش بار مالی اولیاء ، مبلغ مذکور بدون پیش‌ پرداخت طی اقساط هفت ماهه ( هر قسط 15 هزار تومان) قابل پرداخت بوده که توسط تولیدی طرف قرارداد با کیفیت مناسب در مدرسه تحویل دانش‌آموزان خواهد شد.

هر چند پوشیدن کت و شلوار در همه روزهای سال تحصیلی در منطقه گرم ما مناسب نیست بلکه تحویل پیراهن و دو شلوار مربوط نسبت به هر لباس دیگری مقرون به صرفه‌تر بوده است و این خود مقدمه‌ای است تا دانش‌آموزان با پوشش مناسب دیگر دنبال خرید لباس‌های گران قیمت ، مبتذل و مدل‌دار خارجی نخواهند رفت و با این کار حداقل اصالت ناب و فرهنگ اصیل مردم این دیار از کشور اسلامی‌مان آن هم در مدرسه‌ نمونه‌ای که در استان و کشور مطرح است به نمایش گذاشته خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد