ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

استقرار تبلیغات اسلامی آبپخش در صورت ارائه ساختمان اداری مناسب

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، بخشدار آبپخش صبح امروز در نشست با مسئولان بخش آبپخش گفت: دولت‌های خدمتگذار نهم و دهم فعالیت‌های زیادی و در برخی موارد کاملا بی‌نظیر در راستای خدمت‌رسانی به تمامی اقشار و آحاد میهن اسلامی انجام داده است.

احمد خرم‌روز اظهار داشت: بخش آبپخش به دلیل نوپابودن با مسائل و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند که با همکاری و همدلی مسئولان می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در راستای حل آنها گام برداشت.

وی افزود: در دولت توجه خاصی به مسائل فرهنگی شده و تمامی مسئولان بعنوان یکی از اولویت‌‌های کاری خود توجه و رسیدگی به مسائل فرهنگی را قرار داده‌اند و بخش آبپخش از لحاظ فرهنگی در جایگاه مطلوبی در استان قرار دارد.

خرم‌روز ادامه داد: در ماه‌های اخیر برای توسعه انجام فعالیت‌های فرهنگی تلاش‌هایی برای استقرار اداره تبلیغات اسلامی در بخش آبپخش انجام داده‌ایم و مسئولان موافقت خود را منوط بر ارائه ساختمان جهت دایر کردن این اداره اعلام کرده‌اند.

این مسئول در رابطه با وضعیت دادگاه آبپخش گفت: تمامی مراحل استقرار دادگاه انجام شده و در آینده نزدیک با تعیین قاضی شاهد استقرار دادگاه عمومی در بخش آبپخش خواهیم بود.

بخشدار آبپخش در رابطه با تلاش برای حل مشکلات آموزش و پرورش بخش آبپخش گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادتی بزرگ است و حال که توفیق خدمتگذاری به مردم ولایتمدار بخش آبپخش را به دست آورده‌ام از تمام توان برای کاستن از مشکلات ایشان و پیشرفت این بخش بهره خواهم برد.

خرم‌روز اذعان داشت: در آینده‌ نزدیک شاهد استقرار اداره ناحیه گاز در بخش آبپخش خواهیم بود که این امر با توجه به روند سریع گازکشی به شهر آبپخش گامی مهم در راستای حل مشکلات شهروندان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد