ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جمع‌آوری احشام ولگرد از سطح شهر آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، شهردار آبپخش صبح امروز در جمع مسئولان بخش آبپخش گفت: در ماه‌های اخیر شاهد افزایش تعداد دام‌ها و احشام ولگرد سطح شهر بوده‌ایم و این مساله مشکلاتی را برای برخی شهروندان ایجاد کرده است.
سید محمود موسوی اظهار داشت:‌ شهرداری آبپخش در حال حاضر اقدامات مهمی در راستای جمع‌آوری حیوانات و احشام ولگرد در سطح شهری انجام داده است و در ماه‌های گذشته میزان زیادی از این موجودات را جمع‌آوری کردیم.
وی افزود: بهداشت و سلامت شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است و شهرداری در برنامه‌های گوناگون بر این مهم توجه داشته است و اعتقاد بر آن داریم که جمع‌آوری این احشام ولگرد تاثیر بسزایی در افزایش و ارتقاء شاخص‌های سلامت جامعه دارد.
موسوی در رابطه با سگ‌های ولگرد سطح شهر خاطرنشان ساخت: وجود حیوانات خطرناک مانند سگ‌های ولگرد علاوه بر مسائل بهداشتی خطراتی برای شهروندان به دنبال دارد و باید با تشکیل شورای بهداشتی تصمیم لازم برای مبارزه با این مشکل مهم صورت پذیرد.
این مسئول در رابطه با فعالیت‌های شهرداری در این زمینه ، اذعان داشت: در هفته جاری شهرداری آبپخش با شناسایی احشام و دام‌های ولگرد به صاحبان آنها تذکر داده و در صورت لزوم عملیات پاکسازی مجددا صورت خواهد پذیرفت.
شهردار آبپخش ابراز داشت: روند پیشرفت و توسعه شهر آبپخش در ماه‌های اخیر به صورت چشمگیری افزایش داشته است و با تمام توان برای عمران و آبادانی شهر که از خواسته‌های شهروندان است تلاش خواهیم کرد.
سید محمود موسوی متذکر شد: شهرداری آبپخش با توجه به نیازهای شهر انجام 13 پروژه عمرانی را درخواست کرده است که اکثریت آنها نیمه تمام هستند و در آینده نزدیک شاهد شروع به کار مجدد آنها خواهیم بود.
وی یادآور شد: در دوره تصدی منصب شهرداری آبپخش به نحو مطلوب با شورای اسلامی شهر تعامل داشته‌ام و با حضور در اکثر جلسات هفتگی ایشان از نظرات و راهکارهایشان برای پیشرفت و توسعه شهر و افزایش راندمان کاری شهرداری بهره برده‌ام.
موسوی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال 14 پروژه عمرانی در شهر آبپخش آغاز شد و به پایان رسید که باعث توسعه و پیشرفت شهر آبپخش شده است و رضایت شهروندان آبپخشی را به دنبال داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد