ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دستگاه‌های اجرایی همکاری بیشتری با شورای شهر داشته باشند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ، عصر امروز در جمع مسئولان اجرایی بخش آبپخش گفت: همکاری و همراهی ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی سطح بخش تاثیر غیر قابل انکاری در در پیشبرد اهداف توسعه بخش آبپخش دارد.
مصطفی رضایی اظهار داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش خدمت به مردم را بزرگترین افتخار خود می‌داند و با تمام توان در راستای شناسایی و حل مسائل و مشکلات شهروندان گام‌ برمی‌دارد و در این زمینه موفق بوده‌ایم.
وی افزود: شوراها نزدیکترین نهاد تصمیم‌گیری به مردم بوده و در متن زندگی آنها حضور دارند و با شناخت به هنگام و سریع نیازها و مشکلات محلی در راستای حل مشکلات و معضلات تلاش می‌کند.
رضایی خاطرنشان ساخت: شورای اسلامی شهر آبپخش در سال‌های جاری برای حل معضلات و مشکلات شهر در جلسات و نشست‌های مختلف از نظرات و راهکارهای نخبگان و صاحب‌نظران بهره‌ برده است.
این مسئول یادآور شد:
از دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلف بخش ، شهرستان و استان انتظار داریم برابر ضوابط و مقررات با شوراهای اسلامی همکاری داشته باشند و مسیر حل مشکلات و مسائل را هموار سازند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش تصریح کرد: هدف از تشکیل شوراها سرعت بخشیدن به فعالیت‌های اقتصادی ، احتماعی و عمرانی و فرهنگی در جامعه است و دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلف با همکاری و همدلی خود می‌توانند این راه را هموار نمایند.
مصطفی رضایی ابراز داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش با نظارت بر فعالیت‌های شهرداری آبپخش روند اجرای پروژه‌های عمرانی را تسریع بخشیده به گونه‌ای که در نیمه نخست سال شاهد اتمام 13 پروژه عمرانی در شهر آبپخش بوده‌ایم و در نیمه دوم سال اجرای 13 پروژه پیشنهادی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش کلید خواهد خورد.
رضایی افزود: شورای اسلامی شهر آبپخش در تمامی فعالیت‌های فرهنگی حضور فعال و مستمر داشته است و در حد امکان از فعالیت‌های فرهنگی سطح بخش حمایت کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد