ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تولید سالانه ۱۲۵ هزار تن خرما در دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

فرماندار دشتستان ظهر امروز در بازدید از شرکت‌های بسته‌بندی خرمای دشتستان، اظهار داشت: حمایت از کشاورزان و نخل‌داران دشتستان از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است و در این راستا تلاش ویژه‌ای در حال انجام است.
غلام‌حسین خسروی بر روان‌سازی و کاهش نرخ تسهیلات بانکی برای شرکت‌های بسته‌بندی خرما تاکید کرد و اظهار داشت: باید شرایط برای فعالیت سازنده این قشر فراهم شود تا کشاورزان و تولیدکنندگان دشتستان بتوانند درآمد خوبی داشته باشند.
وی افزود: بسته‌بندی با کیفیت مناسب و مرغوب خرما، استانداردسازی محصول و فرآورده‌های وابسته به آن از مهم‌ترین عوامل برای رشد صادرات خرمای شهرستان در سطح ملی و جهانی است.
خسروی از فعالیت 39 شرکت بسته‌بندی صنعتی خرما در شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: در صورت استفاده از امکانات و ظرفیت‌های کامل و مناسب در شرکت‌های بسته‌بندی خرما، سالیانه نزدیک به 50 هزار تن خرما بسته‌بندی و آماده صادرات است.
وی اظهار داشت: شهرستان دشتستان  با دارا بودن چهار میلیون اصل نخل و تولید سالیانه 125 هزار تن خرما به عنوان یکی از مهم‌ترین مناطق تولید خرما در کشور است.
فرماندار دشتستان بر کیفیت‌بخشی به بسته‌بندی خرما تاکید کرد و افزود: انتظار داریم که سیستم‌های بانکی کشور در ارائه تسهیلات در حوزه خرما به شکلی به ما کمک کنند که ما بتوانیم خرما را با بهترین کیفیت به بازارهای هدف برسانیم.
خسروی در ادامه با تاکید بر روان‌سازی کردن نوع پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل، بیان داشت: با روان‌سازی کردن تسهیلات بانکی بستر لازم و مناسب‌تری برای انجام فعالیت‌های بیشتر در شرکت‌های بسته‌بندی و فرآورده‌های صادارت خرما ایجاد می‌شود.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: امسال برای خدمات‌دهی بیشتر به فعالیت‌های صنعتگران و شرکت‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی، اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امکانات توسعه صنایع و شهرک‌های صنعتی دشتستان اختصاص پیدا کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد