ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مدت‌زمان فعالیت شرکت خلیج‌فارس بر اساس توافقات 5 سال است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، رییس هیدت مدیره شرکت تعاونی خلیج فارس صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ماه‌های گذشته مطالب زیادی در رابطه با فعالیت شرکت تعاونی خلیج فارس مطرح شده که خلاف واقعیت هستند.
مختار پارسا در رابطه با واگذاری سهام شرکت بهره‌برداری از منابع آبیاری و زهکشی استان بوشهر  اظهار داشت: در اوایل مطرح شدن این مساله در مجمع جلسه‌ای با حضور اکثریت باغداران منطقه و نمایندگان باغداران سایر نقاط استان در آبیاری آبپخش برگزار شد و تمامی افراد و باغداران از این طریق در جریان واگذاری سهام قرار گرفتند.
وی افزود: کارکنان شرکت بهره‌برداری از منابع آبی و زهکشی با تشکیل شرکت از طرق رسمی با حضور نمایندگان اداره تعاون به تشکیل شرکت برای حضور در مزایده خرید سهام این شرکت ، اقدام کردند.
پارسا خاطرنشان ساخت: آگهی مزایده خرید شرکت بهره‌برداری از منابع آبی و شبکه‌های زهکشی استان در روزنامه‌های کثیرالانتشار ، منتشر شد و تمامی شرکت‌ها در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم اجازه حضور در مزایده را داشتند.
این مسئول تصریح کرد: شرکت خلیج فارس با پیشنهاد مبلغی بالغ بر 310 میلیون ریال در مزایده موفق به خرید سهام شرکت بهره‌برداری از منابع آبی و زهکشی استان شدند.
رییس هیئت مدیره شرکت خلیج‌فارس افزود: سهام شرکت تعاونی خلیج فارس متعلق به کارمندان شرکت‌ بهره‌برداری از منابع آبی و زهکشی استان بوشهر است و به طور مساوی بین ایشان تقسیم شده است.
مختار پارسا اذعان داشت: بر اساس نظر کارشناسان دادگستری قیمت هر سهم شرکت بهره‌برداری از منابع آبی و زهکشی استان 224300 ریال بوده است و قیمت سلام 49 درصدی دولت بر این اساس قریب به 110 میلیون ریال بوده که با مبلغ 310 میلیون ریال توسط شرکت خلیج فارس خریداری شده است.
وی ادامه داد: بر اساس توافقات صورت‌گرفته شرکت تعاونی خلیج‌فارس برای مدت پنج‌سال مسئولیت این اداره را در صورت رضایت کارفرما بر عهده گرفته است و هم‌اکنون دو سال از این مدت زمان گذشته است.
پارسا تصریح کرد: فعالیت شرکت تعاونی خلیج‌‌فارس تحت نظارت کامل شرکت آب منطقه‌ای استان است و در صورت تخطی از انجام قوانین و عدم انجام صحیح کارها و فعالیت‌ها شرکت آب‌ منطقه‌ای استان به صورت یکطرفه حق ابطال قرارداد را دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد