ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شهردار آبپخش تشریح کرد:علت تاخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، شهردار آبپخش صبح امروز در جمع مدیران شهرداری آبپخش گفت: در سال جاری شاهد تاخیر در زمان پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش هستیم که برای آن دلایل منطقی و توجیه‌پذیر وجود دارد.

سید محمود موسوی اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی سال مالی 89 - 90 از ابتدای مردادماه سال جاری آغاز شده است و قاعدتا پروژه‌های عمرانی برای تسریع در روند انجام باید از ابتدای سال مالی آغاز شوند که به دلیل برخی مسائل و مشکلات این امر مقدور نشد.

وی افزود: تاخیر ایجاد شده در زمان اجرای پروژه‌های عمرانی به دلیل تاخیر در زمان تخصیص و تزریق اعتبارات سال 90 آبپخش از محل اعتبارات تملک و دارایی استان است.

موسوی بیان داشت: در تمام این مدت با همراهی شورای اسلامی شهر آبپخش برای پیشرفت و توسعه شهر از تمام توان بهره‌برده‌ایم و پیگیری‌های لازم برای تسریع در روند تزریق اعتبارات به آبپخش انجام داده‌ایم.

این مسئول در همین راستا تصریح کرد: شروع مبادله موافقت‌نامه جهت تزریق اعتبارات شهرداری آبپخش از محل اعتبارات تملک و دارایی با معاونت برنامه‌ریزی استانداری از ابتدای مهرماه آغاز شده است و شهرداری آبپخش تمامی این مراحل را به نحو احسن انجام داده است.

شهردار آبپخش ابراز داشت: عمران و آبادانی شهر آبپخش از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری آبپخش و اساسی‌ترین خواسته مردم از شهرداری است و با تمام توان و امکانات در راستای نیل به این هدف تلاش می‌کنیم.

سید محمود موسوی متذکر شد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن‌را به "جهاد اقتصادی" مزین فرموده‌اند با همت مضاعف و کار مضاعف در سایه اتحاد در مسیر پیشرفت و توسعه آبپخش گام‌ بر‌می‌داریم.

موسوی اذعان داشت: شهر آبپخش در یک‌سال اخیر حرکتی روبه رشد در اجرای پروژه‌های عمرانی داشته است با اجرای 14 پروژه در نیمه نخست سال جاری و پیشنهاد 13 پروژه برای ادامه سال مالی در مسیر توسعه شهر موفق بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد