ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

افزایش آب‌بها مشکلات کشاورزان را دوچندان کرده است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، رئیس صنف کشاورزان شهرستان دشتستان صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان دشتستان گفت: کشاورزان شهرستان دشتستان علی‌الخصوص نخلداران با مشکلات و مسائل فراوانی روبرو هستند که باید برای حل این مسائل و مشکلات تلاش شود.
علی احمدی اظهار داشت: افزایش حق‌آبه در سال زراعی جدید یکی از مسائل و مشکلاتی است که کشاورزان و باغداران با آن روبرو هستند و زمینه نگرانی خاطر ایشان را بوجود آورده و انتظار داریم با تعامل سازنده مسئولان استان و شهرستان با کشاورزان شاهد حل این مساله باشیم.
وی افزود: در سال‌ اخیر مدیریت مطلوب در زمینه توزیع آب کشاورزی صورت نگرفته است و با توجه به حجم آب موجود باغداران کشاورزی از نحوه و میزان آبیاری رضایت نداشته‌اند.
احمدی ادامه داد: بعنوان خدمتگذار کشاورزان منطقه تلاش در راستای حل مشکلات کشاورزان و کاستن از میزان آنها را وظیفه خود می‌دانم و در این مسیر نیز تلاش خواهم کرد.
این مسئول تصریح کرد: از ابتدای پذیرش مسئولیت صنف کشاورزان شهرستان دشتستان در تمامی جلسات استانی و شهرستانی حضور یافته‌ام و با بیان و انعکاس مشکلات کشاورزان شهرستان دشتستان از حقوق ایشان دفاع کرده‌ام.
رئیس صنف کشاورزی شهرستان دشتستان عنوان داشت: افزایش آب‌بها در جلسه‌ای بدون حضور نمایندگان باغداران و صنف که با مشکلات آشنا هستند صورت پذیرفته است و امیدواریم مسئولین با پاسخ‌های قانع‌ کننده دلایل منطقی خود در رابطه با افزایش میزان آب‌بها را بیان کنند.
علی احمدی با اشاره خواسته‌های کشاورزان در رابطه با پرداخت آب‌بها اذعان داشت: خواسته کشاورزان که در مراحل متعدد آن را بیان کرده‌ایم دریافت آب‌بها به صورت مرحله‌است و از مسئولان شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان می‌خواهیم به جای دریافت آب‌بهای سه دور آبیاری در ابتدای سال زراعی پس از انجام هر دور آبیاری وجه مربوط را از کشاورزان تحویل گیرند.
احمدی افزود:  اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش که در ماه‌های اخیر با تلاش‌های مکرر خود در راستای حل مشکلات کشاورزان تلاش فراوانی داشته‌اند که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد