ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ضروریت تعامل مسئولان با کشاورزان برای بهبود امور ایشان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، نماینده شوراهای اسلامی بخش آبپخش در امور باغداران صبح امروز در جمع مسئولین شهرستان دشتستان گفت: باید کشاورزان و مسئولان شهرستان دشتستان جهت خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسئولان با یکدیگر تعامل داشته باشند.

حسن فریبرزی اظهار داشت: از مسئولان مربوط انتظار می‌رود وقتی کشاورزان با برگزاری کنفرانس‌های علمی به بررسی مسائل و مشکلات می‌پردازند مسئولان حضور گسترده داشته باشند و حل دغدغه‌ها و مشکلات کشاورزان را یکی از اولویت‌های اساسی کار خود قرار دهند.

وی در رابطه با برنامه‌ریزی‌های دولت برای خدمات‌رسانی کشاورزان عنوان داشت: دولت از طریق سایت اینترنتی تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی به جمع‌آوری اطلاعات مربوط به کشاورزان برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به ایشان اقدام کرده است و انتظار می‌رود کشاورزان در تکمیل این اطلاعات به طور دقیق عمل کنند.

فریبرزی با اشاره به رکود بازار خرما در سال‌های اخیر خاطرنشان ساخت: در حالی که در سال‌های اخیر شاهد کاهش قیمت و رکود بازار خرما بوده‌ایم افزایش 18 درصدی قیمت آب‌بها در سال جاری باعث ناراحتی کشاورزان شده است و از مسئولان انتظار داریم با عزم جزم در راستای حل این مشکلات گام بردارند.

این مسئول ابراز داشت: هدف دولت از اجرای اصل 44 قانون اساسی واگذاری کار به بخش خصوصی و مردم برای بهبود اوضاع و افزایش بازدهی بوده است و باید با برنامه‌ریزی دقیق بخش‌ خصوصی در تحقق اهداف دولتمردان و افزایش رضایت مردم گام بردارند.

نماینده شوراهای اسلامی بخش آبپخش در امور باغداران اظهار داشت: در برنامه 5 ساله توسعه کشور تشکیل تعاونی آب‌بران برای واگذاری امور مربوط به آبیاری کشاورزی به کشاورزان مطرح شده است و باید جهاد کشاورزی و آب‌منطقه‌ای با تعامل زمینه تحقق این امر را فراهم آورند.

حسن فریبرزی تاکید کرد: خواسته کشاورزان منطقه دریافت آب‌بها پس از هر دور آبیاری است و اجرای این امر سبب افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در مصرف منابع آبی می‌شود.

فریبرزی متذکر شد: اقتصاد منطقه آبپخش به خرما وابسته است و انتظار می‌رود مسئولین با تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی کشاورزان زمینه رونق اقتصادی منطقه در سالی که رهبر معظم انقلاب آنرا به جهاد اقتصادی مزین فرموده‌اند را فراهم آورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد