ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فروش و آبیاری مهم‌ترین دغدغه‌های باغداران منطقه هستند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش صبح امروز در جمع نمایندگان باغداران شهرستان دشتستان گفت: در سال‌های اخیر باغداران شهرستان دشتستان به دلیل خشکسالی و نوسانات بازار با مشکلات فراوانی همراه بوده است.

محمد افتخاری اظهار داشت: با مشورت و رایزنی می‌توان به راهکارهای مناسب برای بهبود وضعیت معیشتی باغداران دست یافت و باید در نشست‌های مختلف مسائل و مشکلات را به طور دوره‌ای مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: فروش نحصولات خرما و مساله آبیاری یکی از اساسی‌ترین نیازهای باغداران منطقه است که مسئولان باید با تمام توان برای رفع این مشکلات که قریب به نیمی از جمعیت شهرستان با آن درگیر هستند تلاش کنند.

افتخاری کاهش نرخ آب‌بها را خواسته شورای اسلامی آبپخش دانست و اذعان داشت: در سال‌های سیر تنزلی نرخ محصول خرما در بازار بوده‌ایم و با این وجود در سال 90 شاهد افزایش هجده درصدی میزان آب‌‌بها بوده‌ایم که سبب نگرانی کشاورزان منطقه شده است.

این مسئول تصریح کرد: انتظار داریم مسئولان برای این افزایش قیمت توجیه منطقی داشته باشند و به کشاورزان تعهد رسمی ارائه 3 دوره آبیاری نخیلات را بدهند یا به صورت دوره‌ای وجه مربوط به آب‌بها را از کشاورزان دریافت کنند.

مسئول کمیسیون شورای اسلامی شهر آبپخش ادامه داد: با توجه به واگذاری شرکت بهره‌برداری از منابع آبی و زهکشی استان بوشهر به بخش خصوصی انتظار داریم شاهد بهبود وضعیت این شرکت و جلب رضایت شهروندان باشیم.

محمد افتخاری ابراز داشت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی عبادتی بزرگ محسوب می‌شود و امیدواریم با همکاری خادمان مردم در شورای اسلامی و دستگاه‌های اجرایی بتوانیم زمینه جلب رضایت مردم و مرتفع ساختن مسائل و مشکلات ایشان را فراهم آوریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد