ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

در 7 نطق مجلس مسائل باغداران دشتستانی را پیگیری نموده‌ام

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دیدار با نخلداران بخش‌های آبپخش ، سعدآباد و مرکزی گفت: مسئولان باید تلاش برای رفع و کاهش مشکلات مردم را یکی از دغدغه‌های اصلی خود بدانند و در این راستا گام بردارند.

ایوب پاپری مقدم فرد اظهار داشت: افزایش نرخ آب‌بهای نخیلات از 220 تومان به 260 تومان زمینه نگرانی کشاورزان را وجود آورده است و مسئولان باید با یافتن راهکارهای مناسب در جهت حل این مشکلات توجه کنند.

وی افزود: کیفیت و میزان آبدهی تاثیر مستقیم بر کیفیت محصولات خرمای کشاورزان دشتستانی دارد و باید با برنامه‌ریزی‌های مدون زمینه را برای آبیاری نخیلات به بهترین شکل ممکن فراهم آوریم.

پاپری مقدم فرد تصریح کرد: اظهارات کشاورزان مبنی بر کاهش میزان آب‌دهی نخیلات در سال‌ جاری است و بر این اساس افزایش میزان آب‌بهای نخیلات فاقد توجیه منطقی برای کشاورزان است و باید مسئولان ذیصلاح دلایل افزایش میزان آب‌بها را توضیح دهند.

این مسئول ابراز داشت: با تعامل و همفکری می‌توان به نتایج مطلوبی در زمینه رفع مشکلات دست یافت و کشاورزان با بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای خود می‌توانند زمینه حل مسائل و مشکلات و کاهش آنها را فراهم کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در دوره مسئولیت نمایندگی مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به مراتب از حقوق کشاورزان و باغداران دفاع کرده‌ام و در هفت نطق  مسائل مربوط به بازار خرمای شهرستان دشتستان را پیگیری نموده‌ام.

ایوب پاپری مقدم فرد افزود: بر اساس قوانین مطرح در زمینه توزیع عادلانه آب برای جلوگیری از ضرر کشاورزان یا تشویق آنان در صورت اقتضا وزارت نیرو با تصویب هیئت دولت می‌تواند تخفیف لازم را منظور نماید و ما خواستار کاهش قیمت آب‌بهای نخیلات منطقه هستیم.

پاپری مقدم فرد اذعان داشت: در ماه‌های اخیر پیگیری‌های لازم در راستای اجرایی شدن بند 134 قانون بودجه سال 90 مبنی بر قرار گرفتن خرما در سبد کالایی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها را پیگیری نموده‌ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد