ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ایجاد مجموعه ورزشی بانوان در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، بخشدار آبپخش عصر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای تصدی منصب بخشداری آبپخش پیگیری‌های فراوانی برای حل مسائل و مشکلات آبپخش داشته‌ام و مسائل را به مسئولان ارائه داده‌ام.

احمد خرم‌روز اظهار داشت:‌ مسائل فرهنگی و ورزشی از جمله مسائلی هستند که دولت به طور خاص بر انجام آنها تاکید دارد و در بخش آبپخش پیگیری‌هایی برای بهبود وضعیت ورزش صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از مسائل و مشکلات اداره ورزش و جوانان بخش آبپخش که در دیدارهایی که با ورزشکاران آبپخشی داشتم ایشان یکی از مشکلات این اداره را نداشتن وسایل نقلیه می‌دانستند.

خرم‌روز در همین راستا خاطرنشان ساخت: برای رفع این مشکل و خدمت‌رسانی بهتر به ورزشکاران آبپخشی در مکاتباتی که با استان و شهرستان صورت گرفته درخواست تخصیص یک دستگاه مینی‌بوس به تربیت‌بدنی آبپخش را داده‌ایم.

این مسئول تصریح کرد: جلسه شورای اداری شهرستان با حضور تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان هفته آتی در آبپخش برگزار ‌می‌شود و در این جلسه از مدیرکل محترم ورزش و جوانان برای پاسخگویی در رابطه با مسائل و مشکلات ورزش آبپخش دعوت خواهیم کرد.

بخشدار آبپخش ابراز داشت: ورزش نقش مهمی در سلامتی انسان‌ها دارد و برای گسترش ورزش بانوان در بخش آبپخش رایزنی‌هایی صورت گرفته است و در آینده نه‌چندان دور شاهد ایجاد مجموعه ورزشی بانوان در بخش آبپخش خواهیم بود.

خرم‌روز امنیت را یکی از مهم‌ترین حقوق مردم دانست و گفت: در روزهای گذشته رایزنی‌هایی جهت استقرار پاسگاه روستای بنار آزادگان که در گذشته مطرح شده‌ بود انجام داده‌ایم که تحقق این امر تاثیر فراوانی در ارتقاء شاخص‌های امنیتی بخش دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد