ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

با 11.4 میلیارد ریال اعتبار؛ آبپخش کارگاه سازندگی می‌شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، شهردار آبپخش صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ندای‌آبپخش گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته آبپخش در آینده نزدیک به کارگاه سازندگی تبدیل می‌شود.

سید محمود موسوی اظهار داشت: عمران و آبادانی شهر آبپخش یکی از خواسته‌های اساسی شهروندان است و شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش با تمام توان در راستای تحقق این امر تلاش می‌کنند.

وی افزود: پس از تخصیص اعتبارات به پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش آگهی مناقصه اجرای پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش منتشر خواهد شد و تا پایان آبان‌ماه با تعیین پیمانکاران شاهد تسریع در روند عمران و آبادانی شهر آبپخش خواهیم بود.

موسوی ابراز داشت: پروژه‌های عمرانی بر اساس نیازهای محلات مختلف شهر تعریف شده‌اند و بر اساس رعایت اصل عدالت اجتماعی اجرای پروژه‌های عمرانی در تمامی محلات شهر انجام خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: بر اساس اولویت‌های شهرستان در سال مالی جاری 13 پروژه برای شهرداری آبپخش تعریف شده است و هم‌اکنون در حال انجام اداری جهت تزریق اعتبارات لازم به شهرداری آبپخش هستیم که در روزهای آینده محقق خواهد شد.

شهردار آبپخش اذعان داشت: اعتبارات شهرداری آبپخش در سال جاری 11.4 میلیارد ریال است که کمتر از نیازهای شهر است و با مدیریت منابع و امکانات مالی زمینه اجرای پروژه‌ها به بهترین شکل ممکن را فراهم خواهیم ساخت.

موسوی افزود: میدان شهید اسماعیلی ، میدان آب ، آسفالت خیابان خضراء و کارگر شمالی و پارک محله بهرام‌آباد از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی هستند که سال جاری در آبپخش اجرا خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد