ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

استقرار اداره گاز آبپخش با تاخیر انجام می‌شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

بخشدار آبپخش در گفت‌وگو با خبرنگار ندای آبپخش گفت: گاز شهری طی چند ماه گذشته وارد خانه‌های مردم آبپخش شده و با پیگیری‌هایی که در روزهای گذشته صورت گرفت، ستقرار اداره گاز در بخش آبپخش نیز به زودی انجام می‌شود.
احمد خرم‌روز اظهار داشت: پیگیری‌های مستمری انجام شده و مسئولان قول مساعد برای استقرار این اداره از ابتدای آبان‌‌ماه سال جاری را دادند، ولی به دلیل مشکلاتی که در انتخاب ساختمان استیجاری مناسب برای استقرار این اداره بوجود آمد شاهد تاخیر در استقرار این اداره بوده‌ایم.
خرم‌روز اذعان داشت:‌ با تلاش و پیگیری مکرر مسئولان آبپخش ساختمان مناسب به منظور استقرار این اداره در روزهای گذشته انتخاب شد و در هفته جاری شاهد انتقال تجهیزات اداری برای آغاز فعالیت این اداره در آبپخش بوده‌ایم.
این مسئول تصریح کرد: هم‌اکنون نیروهای اداری کافی برای اداره ناحیه گاز آبپخش تعیین شده و در حال گذراندن دوره‌های آموزشی هستند و از 20 آبان‌ماه رسما فعالیت خود را در آبپخش آغاز خواهند کرد.
بخشدار آبپخش ابراز داشت: بخش تازه‌تاسیس آبپخش با مسائل و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که مسئولان باید با همدلی و همکاری با یکدیگر در راستای حل این مشکلات تلاش کنند.
خرم‌روز استقرار ادارات در بخش آبپخش را یکی از خواسته‌های اصلی شهروندان عنوان کرد و افزود: آبپخش از وجود ادارات مختلف محروم است و مردم این بخش مجبورند برای انجام امور و کارهای اداری خود به مرکز شهرستان یا بخش‌های همجوار مراجعه کنند.
وی مشکل اداره ورزش و جوانان را یکی از مهم‌‌ترین مشکلات جوانان آبپخش دانست و اضافه کرد:  یکی از مسائلی که جوانان بخش آبپخش مکررا خواستار حل آن هستند مربوط به اداره ورزش و جوانان است و با مراجعه به بخشداری و شورای شهر خواستار پیگیری برای حل این مشکل و کمک به بهبود وضعیت اوضاع تیم‌های ورزشی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد