ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نصب تندیس آیت‌الله مهدوی در ورودی آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، شهردار آبپخش شامگاه دوشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی شهر آبپخش گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تمام مسئولان فعالیت‌های فرهنگی را یکی از اولویت‌های کاری خود قرار دهند.
سید محمود موسوی اظهار داشت: شهر آبپخش در زمینه فعالیت‌های فرهنگی به واسطه گروه‌‌های فرهنگی و هنری متعدد فعالیت‌های مطلوبی دارد و شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش همواره اینگونه فعالیت‌ها را مورد حمایت و پشتیبانی قرار داده‌اند.
موسوی از تخصیص 30 میلیون ریال به گروه‌های فرهنگی در آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بنابر مصوبات شورای اسلامی شهر آبپخش شاهد اختصاص مبلغ 30 میلیون ریال برای حمایت از گروه‌های فرهنگی و هنری شهر آبپخش بوده‌ایم.
این مسئول به برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش با شروع سال تحصیلی اقدام به برگزاری دو برنامه فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری کتابخانه عمومی شهر آبپخش کرده‌است.
شهردار آبپخش تصریح کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر آبپخش در نیمه نخست سال جاری شاهد کمک 50 میلیون ریالی به هیئات ورزشی مختلف در شهر آبپخش بوده‌ایم.
موسوی در ارتباط با اهمیت ورزش ابراز داشت: ورزش موجب نشاط، سرزندگی، طراوت و سلامتی افراد می‌شود و یکی از ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه تمام اقشار جامعه قرار گیرد و مسئولان ذی‌ربط باید به طور جدی بر رفع مشکلات ورزشکاران تلاش کنند.
وی عنوان کرد: آیت‌الله سید جواد مهدوی یکی از افتخارات علمی و مذهبی استان بوشهر و شهر آبپخش است که برای نسل‌های جدید ناشناخته است و باید تمام تلاش و توان خود را برای معرفی این بزرگوار به آیندگان بویژه جوانان و نوجوانان آبپخشی بکار گیریم.
شهردار آبپخش از نصب تندیس آیت‌الله مهدوی در ورودی آبپخش خبر داد و افزود: یکی از خیابان‌های شهر آبپخش مزین به نام آیت‌الله مهدوی است و شهرداری آبپخش در اقدامی مهم نسبت به ساخت تندیس آیت‌الله مهدوی اقدام کرده که در روزهای آینده در ورودی این شهر نصب خواهد شد.
موسوی بیان داشت: خدمت به مردم ولایتمدار آبپخش هدف اصلی شهرداری است و با تمام وجود تلاش خود را برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان آبپخشی بکار خواهیم گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد