ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

با لایروبی کانال‌های‌ آبیاری محقق می‌شود؛کوتاه شدن دوره آبیاری

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش گفت: با تمام وجود برای ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان و باغداران منطقه تلاش می‌کنم و از هیچ خدمتی فروگذار نخواهم کرد.
سید مهدی موسوی اظهار داشت: اکثریت مردم شهرستان دشتستان در کشاورزی و باغداری فعالیت دارند و جمع کثیری از ایشان از همین طریق امرار و معاش می‌کنند و این امر ضرورت خدمت به کشاورزان را به منصه ظهور می‌نشاند.
موسوی با اشاره بر اهمیت عملیات لایروبی کانال‌های آبیاری، خاطرنشان کرد: لایروبی کانال‌های آبیاری یکی از مهم‌ترین خدماتی است که شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی به کشاورزان و باغداران منطقه ارائه می‌کند.
این مسئول ابراز داشت: لایروبی کانال‌های آبیاری سبب افزایش راندمان انتقال آب به اراضی کشاورزی،‌ کاهش دوره زمانی آبیاری اراضی کشاورزی و بالتبع بهبود در وضعیت آبیاری اراضی کشاورزی منطقه می‌شود و همواره این شرکت بر آن تاکید ویژه داشته است.
سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر تصریح کرد: در ماه‌های اخیر با جدیت تمام در راستای لایروبی کانال‌های آبیاری به وسیله بیل‌مکانیکی حرکت کرده‌ایم و در مسیرهای صعب‌العبور که امکان حضور بیل مکانیکی وجود نداشته با استفاده از نیروی انسانی اقدام به لایروبی کانال‌های آبیاری کرده‌ایم.
موسوی با بیان اینکه هزینه لایروبی هر کیلومتر از کانال‌های آبیاری با بیل مکانیکی قریب به 9 میلیون ریال است، اظهار داشت: لایروبی کانال‌های آبیاری هزینه‌ بالایی به دنبال دارد و کشاورزان با پرداخت به موقع آب‌بها می‌توانند زمینه را برای گسترش فعالیت‌های شرکت‌ بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر در این زمینه مهیا سازند.
وی ادامه داد: این شرکت خدمات فراوانی از قبیل پرداخت آب‌بها به کشاورزان ارائه می‌دهد که همگی خدمات در راستای بهبود زیرساخت‌های کشاورزی در منطقه و بهبود وضعیت معیشتی کشاورزان است.
موسوی عنوان داشت: تسطیح بستر جاده سرویس از خدماتی است که شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر به کشاورزان ارائه می‌کند و این امر سبب فراهم آمدن بستر مناسب برای حمل و نقل محصولات تولیدی کشاورزان، دسترسی به باغات و اراضی کشاورزی و ... می‌شود.
سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر بیان داشت: تسطیح بستر جاده سرویس به وسیله گریدر هم‌اکنون در اراضی کشاورزی بخش آبپخش در حال انجام است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد