ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شروع به کار 2 پروژه عمرانی مهم در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش گفت: پیشرفت، توسعه، عمران و آبادانی شهر آبپخش از مهم‌ترین خواسته‌های مردم و اهداف و رویکردهای شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش است.
مصطفی رضایی اظهار داشت: در سال‌های اخیر فعالیت‌های فراوانی برای رشد و توسعه شهر آبپخش برداشته شده و شاهد رشد کمی و کیفی پروژه‌های عمرانی در شهر آبپخش بوده‌ایم.
رضایی با اشاره به برگزاری مناقصات اجرای پروژه‌های عمرانی عنوان داشت: امروز مناقصه دو پروژه عمرانی آسفالت خیابان خضراء و آسفالت خیابان کارگر شمالی در شهر آبپخش انجام گرفت و در روزهای آتی عملیات اجرایی این دو پروژه آغاز می‌شود.
این مسئول با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های شهری خاطرنشان کرد: با توجه به رشد و توسعه جمعیتی شهر، شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش اجرای پروژه‌های زیربنایی به منظور توسعه زیرساخت‌های شهری را از اصلی‌ترین اهداف خود قرار داده‌اند و تمام پروژه‌های سال مالی گذشته و سال مالی جاری شهرداری آبپخش پروژه‌های زیربنایی هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: اجرای پروژه‌های آسفالت در محلات مختلف از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان است و از ابتدای سال جاری تا کنون شاهد اجرای بیش از 60 هزار متر مربع آسفالت معابر در شهر آبپخش بوده‌ایم.
رضایی تصریح کرد: در سال جاری با اعتبار بالغ بر 11.4 میلیارد ریال شاهد اجرای 13 پروژه عمرانی با توجه به اولویت‌ها و نیازهای شهری در محلات مختلف شهر آبپخش خواهیم بود.
وی ادامه داد: میدان شهید اسماعیلی، میدان آب، آسفالت خیابان خضراء و کارگر شمالی و پارک محله بهرام‌آباد از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی هستند که سال جاری در آبپخش اجرا خواهند شد.
رضایی متذکر شد: در نیمه نخست امسال با تلاش و پیگیری‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش تمام طرح‌های نیمه تمام را به پایان رساندیم و هم‌اکنون طرح‌های جدید و ضروری را به سامان می‌رسانیم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اذعان داشت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین عبادت است و با همه وجود در سالی که رهبر معظم انقلاب آنرا به "جهاد اقتصادی" مزین کرده‌اند، برای پیشرفت شهر و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به ایشان تلاش خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد