ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برپایی برنامه‌های ویژه غدیر در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش شامگاه سه‌شنبه در جمع فعالان فرهنگی و مذهبی آبپخش گفت: عید سعید غدیر‌خم به آن دلیل مهم‌ترین عید مسلمانان نامیده شده که پیام و محتوای آن تکیه بر اصالت و معنویت رهبری صالح است تا جامعه را به سر منزل مقصود و سعادت واقعی سوق دهد.
احمد خرم‌روز اظهار داشت: در عید قربان انسان‌ها بندگی خود را به خداوند ثابت می‌کنند و در اوج تقرب به خداوند در عید سعید غدیر خم نیز پیروی و تبعیت از امام صالح را متبلور می‌سازند.
خرم‌روز خاطرنشان کرد: حقیقت غدیر بیان حقانیت امام صالح در جامعه و تبعیت امت اسلامی از این اصل رکین است و مسئولان فرهنگی بخش باید برنامه‌های متنوعی به مناسبت عید غدیر برگزار کنند.
این مسئول از برپایی ویژه‌برنامه‌های غدیر در آبپخش خبر داد و عنوان داشت: شب عید غدیر در بخش آبپخش و در شهرها و روستاهای مختلف آبپخش جشن‌های متنوعی در مساجد، حسینیه‌ها و... برگزار می‌شود و از مردم ولایتمدار بخش آبپخش دعوت می‌کنیم در این جشن حضور پررنگ داشته باشند.
بخشدار آبپخش  با یادآوری اینکه حقیقت غدیر بیان حقانیت امام صالح در جامعه و تبعیت امت اسلامی از این اصل رکین است، ادامه داد: معنویتی که اسلام از آن سخن به میان می‌آورد تنها با تکیه بر عقلانیت و اصل امامت قابل تبیین و تشریح است چرا که باید در کنار عقل سالم و راهبر، انسانی امین و مشاوری صالح نیز وجود داشته باشد تا به انسان‌ها کمک کند که مسیر حق را درست بپیمایند و آسمانی بیندیشند.
خرم‌روز متذکر شد: استقرار ادارات و نهادهای مختلف از مهم‌ترین اولویت‌های این منطقه است و تلاش دسته‌جمعی همه مسئولان برای این مهم انجام می‌شود.
خرم‌روز تصریح کرد: دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم فعالیت‌های زیادی و در برخی موارد کاملا بی‌نظیر در راستای خدمت‌رسانی به تمام اقشار و آحاد میهن اسلامی انجام داده است.
وی ادامه‌داد: بخش آبپخش به دلیل نوپابودن با مسائل و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند که با همکاری و همدلی مسئولان می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در راستای حل آنها گام برداشت.
بخشدار آبپخش بیان داشت: در دولت توجه خاصی به مسائل فرهنگی شده و تمام مسئولان بعنوان یکی از اولویت‌‌های کاری خود توجه و رسیدگی به مسائل فرهنگی را قرار داده‌اند و بخش آبپخش از لحاظ فرهنگی در جایگاه مطلوبی در استان قرار دارد.
خرم‌روز ادامه داد: در ماه‌های اخیر برای توسعه انجام فعالیت‌های فرهنگی تلاش‌هایی برای استقرار اداره تبلیغات اسلامی در بخش آبپخش انجام داده‌ایم و مسئولان موافقت خود را منوط بر تحویل ساختمان برای دایر کردن این اداره اعلام کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد