ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آبپخشی‌ها پولی بابت خرید زمین مسکن خود پرداخت نکنند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌ آبپخش، رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش شامگاه سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران گفت: با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر آبپخش حل مشکل مربوط به زمین‌های مسکونی شهروندان آبپخشی قطعی شده است.
مصطفی رضایی اظهار داشت: پیشینه مشکلات مربوط به اراضی مسکونی آبپخش مربوط به سال‌ها قبل است و در دوسال اخیر شورای اسلامی شهر آبپخش به جد پیگیر حل این مشکل و معضل بوده است.
رضایی بیان داشت: قطعا دغدغه اعضای شورای شهر همان دغدغه‌های مردم است، ما در میان مردم هستیم و مشکلات را با تمام وجود درک می‌کنیم و برای رفع این مشکلات تلاش می‌کنیم.
این مسئول بیان داشت: در مسئله زمین‌های مسکونی آبپخش پیگیری‌های فراوانی صورت گرفته و قول مسئولان استان و شهرستانی برطرف ساختن این مسئله و احقاق حقوق شهروندان بوده‌است.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش متذکر شد: همراهی و حمایت‌های بی‌دریغ استاندار، فرماندار و بخشدار آبپخش از شورای اسلامی شهر زمینه‌ساز اقدامات مهمی در راستای حل مشکلات مربوط به زمین‌های آبپخش بوده است.
رضایی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر همیشه در کنار شهروندان آبپخشی است و با تمام توان در راستای احقاق حقوق ایشان تلاش می‌کند، تصریح کرد: در تمام زمان‌ها شورای اسلامی شهر آبپخش بر حق مالکیت شهروندان آبپخشی تاکید داشته و در پروژه مسکن مهر و مجتمع فرهنگی این امر را به اثبات رسانده‌ایم.
رئیس شورای اسلامی آبپخش ابراز داشت: حل مشکل زمین‌ها قطعی است و از مردم ولایتمدار آبپخش می‌خواهیم هیچ وجهی بابت خرید زمین منازل مسکونی خود پرداخت نکنند.
وی ادامه داد: در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری به جهاد اقتصادی مزین شده است، تمام مسئولان باید تلاش خود را برای دستیابی و تحقق این هدف والا که زمینه‌ساز رفاه و آسایش بیشتر مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است به کار گیرند.
رضایی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش خود را خدمتگزار مردم می‌دانند و همواره در راستای حل مسائل و مشکلات ایشان پیگیری‌های مستمری انجام داده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد