ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آذین‌بندی معابر آبپخش در عید غدیر

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، سید محمود موسوی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: حادثه غدیر، تبیین‌کننده فلسفه خاتمیت و تکمیل‌کننده نبوت است و خداوند متعال با ابلاغ پیام غدیر حجت را بر انسان تمام کرد و موجب شد که جایگاه امامت و ولایت در اوج زیبایی به مردم شناخته شود.
سید محمود موسوی اظهار داشت: موضوع ولایت و امامت باید به گونه‌ای تبیین شود که مردم احساس کنند بدون آن زندگی مختل می‌شود و واقعیت این است که اگر ولایت شناخته نشود مسیر هدایت مبهم است.
موسوی خاطرنشان کرد: باید در دهه امامت و ولایت برنامه‌ها و مراسمی اجرا شود که ضمن زنده شدن مفهوم غدیر، ضرورت حضور ولایت در جامعه به معنای حقیقی پیاده شود.
این مسئول با بیان اینکه با همت و تلاش گروه‌های فرهنگی و مذهبی شهر برنامه‌های متوعی در این عید بزرگ برگزار خواهد شد، یادآور شد: شهرداری آبپخش در این عید بزرگ مذهبی اقدام به آذین‌بندی و نصب پلاکارد در معابر و نقاط مختلف شهر می‌کند.
شهردار آبپخش از نورباران آسمان آبپخش در شب غدیر خبر داد و بیان داشت: از تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی شهر آبپخش می‌خواهیم در ایام دهه ولایت و عید غدیر با آذین‌بندی سردرب ادارات خود گامی در راستای زیبایی چهره شهر در این ایام بردارند.
موسوی اضافه کرد: شهر آبپخش از دیرباز به دیار دارالمومنان معروف بوده و مردم این شهر همیشه در برنامه‌های مذهبی حضور فعال و پررنگ داشته‌اند و در برنامه‌های مختلف عید غدیر نیز همانند مراسمات گذشته حضور پررنگ خواهند داشت.
وی با بیان اینکه تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران امور فرهنگی و آحاد مردم باید تمامی تلاش خویش را نسبت به غدیر و پیام آن معطوف کنند، تصریح کرد: بزرگترین و اصلی‌ترین پیام و محوریت غدیر بحث امامت و ولایت است.
موسوی بیان داشت: شهرداری آبپخش همواره در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی حضور فعال و مستمر داشته و در این برنامه نیز درخور امکانات و توانایی در برگزاری مراسمات مختلف همکاری خواهیم داشت.
شهردار آبپخش افزود: خدمت به مردم از بزرگترین عبادات در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از ابتدای تصدی منصب شهرداری آبپخش در این راستا گام برداشته‌ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد