ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برگزاری نمایشگاه کتاب غدیر در هفته کتاب در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، محمد نجفی شامگاه چهارشنبه در نشست با فعالان فرهنگی هنری آبپخش گفت: مانوس نبودن افراد با کتاب بزرگ‌ترین نقص یک جامعه است که با تبیین اهمیت کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی این مساله رفع خواهد شد.
محمد نجفی اظهار داشت: باید تبدیل شدن فرهنگ کتاب‌‌خوانی و مطالعه در بین آحاد جامعه به یک ارزش، تلاش شود و مسئولان باید توجه به امر کتاب و کتابخوانی را یکی از اولویت‌های خویش قرار دهند.
نجفی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کتابداران سراسر کشور در تیرماه امسال بیان داشت: اهمیت کتابخوانی در جامعه آنقدر مورد توجه رهبر فرزانه انقلاب است که برای آن یک دیدار ویژه با متولیان امر کتاب بر پا کردند.
این مسئول تصریح کرد: سخنان ایشان از ابتدا تا پایان، بر احیا این فرهنگ در جامعه تاکید داشت و این نشان از اهمیت نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه دارد.
مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش با اشاره به آغاز هفته کتاب جمهوری اسلامی از 22 آبان‌ ماه جاری گفت: این هفته فرصت مناسبی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است.
نجفی عنوان داشت: اسلام پرچمدار نهضت کتابخوانی است و افتخار مسلمانان این است که معجزه جاوید پیامبر خاتم (ص) یک نوشته و کتاب است.
وی ادامه داد: کتاب رسانه مکتوبی است که با توجه به وجود رسانه‌های دیجیتال هنوز جایگاه خاص و ویژه خود را در بین مخاطبان داراست و یکی از بهترین ابزار افزایش دانش و آگاهی برای ارتقا سطح جامعه با فناوری روز است.
نجفی با بیان اینکه کتاب وسیله‌ای برای انتقال و تبادل افکار میان جوامع مختلف و آگاهی از دستاوردهای بشری در جهان محسوب می‌شود، اظهار داشت: هر اندازه مطالعه در جامعه‌ بیشتر باشد رشد و پیشرفت آن هم سرعت بیشتری پیدا می‌کند.
مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش اضافه کرد: در روزهای گذشته پیگیری‌های مکرری از سوی نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش صورت گرفته و در هفته کتاب شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب غدیر در آبپخش خواهیم بود.
نجفی ابراز داشت: در این نمایشگاه که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش و انتشارات سمن برگزار می‌شود هزاران عنوان کتاب در موضوعات مختلف عرضه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد