ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

سرشماری 60 درصد از خانوارهای آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال هفتمین دور سرشماری عمومی نفوس و مسکن از دوم آبان‌ماه در بازه زمانی 20 روزه به اجرا درآمده است.
مصطفی رضایی تأکید کرد: در گذشته شاهد برگزاری طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در بازه‌های زمانی 10 ساله بوده‌ایم و این سرشماری به عنوان نخستین نفوس و مسکن به شمار می‌رود که در کشور ما در بازه پنج ساله اجرایی می‌شود.
رضایی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت این موضوع عنوان داشت: تأکید مقام معظم رهبری بر ارائه اطلاعات صحیح و دقیق توسط مردم برای برنامه‌ریزی بهتر در مسائل کشور، نشان از اهمیت این موضوع دارد.
این مسئول در همین راستا یادآور شد: از شهروندان شریف آبپخشی می‌خواهیم با ماموران اجرایی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن همکاری لازم را داشته باشند و برای تکمیل پرسشنامه‌ها اطلاعات دقیق را در اختیار ایشان قرار دهند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: بخش تازه‌تاسیس آبپخش از بخش‌های مهم استان بوشهر است و این بخش در عرصه‌های کشاورزی، اقتصادی و ... فعالیت چشمگیر دارد.
رضایی تصریح کرد: سرشماری از مسائل مهم و سرنوشت‌ساز در برنامه‌ریزی دقیق برای پیشرفت و توسعه میهن اسلامی است و مردم با ارائه اطلاعات دقیق می‌توانند به پیشرفت آبپخش در برنامه‌ریزی سال‌های آینده کمک کنند.
وی ادامه داد: به دلیل برخی مسائل و مشکلات که در اوایل آغاز طرح سرشماری نفوس و مسکن شاهد آنها بودیم این امر در شهر و بخش آبپخش با تاخیر چندروزه انجام شد و دیرتر از سایر نقاط شهرستان شاهد اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در آبپخش بوده‌ایم.
رضایی بیان داشت: از آغاز طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهر و بخش آبپخش تا کنون قریب به 60 درصد از جمعیت آبپخش در سرشماری شرکت کرده‌اند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اضافه کرد: برای تسریع در روند سرشماری عمومی نفوس و مسکن در بخش آبپخش ملاقاتی با مسئول طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن داشته‌ایم و مذاکراتی پیرامون افزایش ماموران اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن صورت گرفته‌ است.
رضایی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش به عنوان نمایندگان مردم شریف این شهر همواره پیگیری و تلاش مستمر در راستای حل نواقص و مشکلات شهر دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد