ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجرای 14 پروژه عمرانی زیربنایی جدید در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش در جمع شهروندان آبپخش گفت: خدمت به مردم فرصتی است که خداوند به مسئولان داده و همه مدیران باید با تمام توان برای رفع نیازهای مردم تلاش کنند.
مصطفی رضایی اظهار داشت: مسئولان باید در انجام امور مردم را از اصلی‌ترین اهداف خود قرار داده و برای کسب رضایت ایشان گام بردارند و از هیچ خدمتی فروگذار نکنند.
رضایی عنوان داشت: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم مومن و قدرشناس ایران اسلامی، توفیقی الهی، عبادتی بزرگ و فرصتی مناسب برای نزدیکی به خداوند است.
این مسئول خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که سایه مقام عظمای ولایت و رهبری بر سر ماست و وجود چنین رهبری آرزوی بسیاری از آزدی‌خواهان جهان است.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ابراز داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه شاخص‌ها و معیارهای یک حکومت دینی را دارا بوده و کشورهای جهان اگر یک درصد توفیقات این نظام را داشته باشند افتخار می‌‌کنند.
رضایی به پیشرفت‌های بزرگی که در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی در آبپخش به دست آمده است اشاره کرد و بیان داشت: حق مردم شریف و ولایتمدار آبپخش بیشتر از این است و با تلاش و پیگیری‌های مستمر در این راستا تلاش خواهیم کرد.
وی ادامه داد: تعامل بسیار خوبی بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش و سایر ادارات و ارگان‌های دولتی بخش آبپخش داشته و برای پیشرفت و توسعه آبپخش تلاش می‌کنیم.
رضایی تصریح کرد: با تمام وجود و توان تلاش می‌کنیم تا با همدلی و همفکری و کار کارشناسی شده به اهداف عالیه خود در راستای پیشرفت و توسعه آبپخش بزرگ گام برداریم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش افزود: اعضای شورای اسلامی شهر بعنوان نمایندگان مردم شریف آبپخش تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان آبپخشی بکار گرفته‌اند و شاهد دستاوردهای بزرگی در شهر آبپخش بوده‌ایم.
وی با اشاره به حضور متوالی 3 روزه در شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان داشت: بنده در هفته 3 روز را به صورت تمام‌وقت در شورای اسلامی شهر آبپخش حاضر بوده و مسائل و مشکلات شهر را پیگیری کرده و تا حد زیادی مرتفع کرده‌ام.
رضایی از اجرای 14 پروژه عمرانی زیربنایی جدید در نیمه دوم امسال در آبپخش خبر داد و تصریح کرد: پیشرفت، عمران، آبادانی و توسعه شهر از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان از شورای اسلامی شهر آبپخش است و در سال مالی جاری شاهد اجرای 14 پروژه عمرانی زیربنایی جدید با اعتبار 11.4 میلیارد ریال در شهر آبپخش خواهیم بود.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: عمل به دستورات و اوامر مقام معظم رهبری از بزرگترین وظایف مسئولین است و در سال "جهاد اقتصادی" باید از تمام توان و پتانسیل برای تحقق این هدف والای اقتصادی بهره‌بریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد