ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری؛نمایش محصولات کشاورزی آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

شهردار آبپخش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌ آبپخش گفت: شهر آبپخش یکی از حوزه‌های اقتصادی استان بوشهر در زمینه کشاورزی و باغداری است و معرفی این حوزه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
سید محمود موسوی کشاورزی و باغداری را یکی از مهم‌ترین مشاغل مردم آبپخش دانست و اظهار داشت: بیش از نیمی از مردم آبپخش در حوزه کشاورزی فعالیت دارند و از این طریق امرار معاش می‌کنند و این مهم اهمیت رسیدگی به امور کشاورزان و باغداران را به منصه ظهور می‌نشاند.
موسوی ابراز داشت: از درخت نخل محصولات کشاورزی و صنایع دستی فراوانی تولید می‌شود که برای بسیاری از هم‌میهنان ما شناخته شده نیست و باید در زمینه معرفی محصولات کشاورزی اقدامات مهمی صورت پذیرد.
این مسئول تصریح کرد: تبلیغات یکی از مهم‌‌ترین عوامل در ترویج و توسعه محصولات و خدمات است و با معرفی محصولات کشاورزی و صنایع دستی می‌توان تاثیر مستقیمی بر بهبود بازار کشاورزی منطقه گذاشت.
شهردار آبپخش متذکر شد: شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش هموار ه برای بهبود وضعیت بازار خرما و کشاورزان پیگیری‌های مستمری انجام داده‌ و در این نمایشگاه می‌توانیم گام‌های مهمی در راستای بهبود بازار کشاورزی منطقه برداریم.
موسوی ابراز داشت: نمایشگاه مذکور  21 تا 24 آبان‌ماه در تهران برگزار می‌شود و شهرداری آبپخش در غرفه‌ای که در این نمایشگاه برگزار می‌کند اقدام به معرفی محصولات کشاورزی و صنایع دستی آبپخش خواهد کرد.
شهردار آبپخش تاکید کرد: در نمایشگاه امسال، شهرداری‌های آبپخش و سعدآباد با محصولات کشاورزی منطقه خود از مهمانان نمایشگاه پذیرایی می‌کنند.
وی ادامه داد: سالانه به طور متوسط 3 هزار نفر به طور فصلی در زمینه کشاورزی و باغداری فعالیت دارند و این طریق امرار معاش می‌کنند و رسیدگی بر امور باغداران می‌تواند سبب افزایش رفاه و بهبود وضعیت معیشتی ایشان شود.
شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: در سال جهاد اقتصادی با تمام وجود برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و رونق اقتصادی منطقه تلاش می‌کنیم و در این مسیر گام برمی‌داریم.
موسوی اذعان داشت: در این نمایشگاه علاوه بر معرفی صنایع دستی و محصولات کشاورزی آبپخش سعی در تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات برای پیشرفت و توسعه شهر آبپخش خواهیم داشت.
شهردار آبپخش تصریح کرد: پیشرفت، توسعه، عمران و آبادانی آبپخش از خواسته‌های شهروندان و مهم‌ترین اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش است و با تمام توان در این راستا حرکت می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد