ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

100 کشور انزجار خود را از آمریکای جهانخوار اعلام کرده‌اند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، امام جمعه آبپخش در خطبه‌های نماز وحدت‌بخش جمعه این هفته آبپخش ضمن توصیه خود و سایر حاضرین به رعایت تقوای الهی گفت: رعایت تقوی الهی یعنی انجام واجبات و دوری از محرمات که معنای حقیقی تقوی است.
حجت‌الاسلام خداداد رضایی اظهار داشت: اسلام به مسئله امامت و ولایت بعد از پیامبر(ص) تاکید فراوان دارد و حادثه بزرگ غدیر که معرفی وصی و ولی بعد از پیامبر (ص) بود را اکمال دین و اتمام نعمت نامیده‌اند.
رضایی با اشاره به آیات قرآن کریم خاطرنشان ساخت: روز غدیر روزی بزرگ در زندگی ما مسلمانان است و روز یاس و ناامیدی کفار و منافقان است.
این مسئول ابراز داشت: کسی که از امام (ع) و وصی معرفی شده پیروی نکند تا روز محشر اعمال ایشان در دنیا و آخرت تباه می‌شود و در آخرت در آتش الهی می‌سوزد.
خطیب جمعه آبپخش تصریح کرد: امام علی (ع) نخستین مخاطب قرآن کریم است و هیچ آیه‌ای در قرآن نیست که در مدح انسان‌ها باشد و امیرالمومنان (ع) تارک این انسان‌ها نباشد.
رضایی با اشاره به گزارش اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای متذکر شد: گزارش اخیر آقای آمانو گزارشی خلاف واقع است و به دستور آمریکای جهانخوار طراحی و ارائه شده ‌است.
وی ادامه داد: در این گزارش مطالب دروغ و خلاف واقع فراوانی مطرح شده و در روزهای اخیر شاهد آن بوده‌ایم که خیلی از کسانی از این گروه‌ بوده و گزارش‌هایی در این رابطه تهیه کرده‌اند، اظهارنظرهایی در ارتباط با کذب و خلاف واقع بودن این مطلب بیان کرده‌اند.
رضایی با بیان اینکه هدف آمریکا از به راه انداختن این سناریو آغاز حرکت جهانی علیه ایران اسلامی است، تاکید کرد: در روزهای پس از انتشار این گزارش کذب بیش از 100 کشور جهان نفرت و انزجار خود را از آمریکای جهانخوار اعلام کرده‌اند.
امام جمعه آبپخش بیان داشت: امروز تمام دنیا بیدارند و با بصیرت به مسائل می‌نگرند و برای تمام جهانیان واضح است تهیه این گزارش مادامی بوده که رژیم صهیونیستی ایران اسلامی را تهدید به حمله نظامی و جنگ کرده است.
رضایی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: ما همه نهیب و غرش امام خامنه‌ای علیه دنیای استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار را شنیده‌ایم و اعلام می‌کنیم آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی اگر کوچک‌ترین تهدیدی داشته باشند باید در مقابل تمام امت مسلمان ایران قرار گیرند.
وی تصریح کرد: همه امت اسلامی امروز پیام رهبر معظم انقلاب را شنیده‌اند و مانند همیشه با شعار "ما همه سرباز توئیم خامنه‌ای، گوش به فرمان توئیم خامنه‌ای" در مقابل دنیای کفر و استکبار خواهند ایستاد.
خطیب جمعه آبپخش بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا و ایستادگی جوانان ایران اسلامی است و امروز ما قطرات خون، نفس و جان ناقابلی داریم و تا آخرین نفس و قطره خون در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی خواهیم کرد.
رضایی خطاب به آمریکای جنایتکار و مجموعه جهان استکبار اعلام کرد: شما به بهانه ایجاد امنیت به عراق و افغانستان هجوم آوردید و این کشورها برای شما به باتلاقی تبدیل شده که با خفت و خواری در حال ترک این کشورها هستید ولی باید بدانید اگر قصد کوچک‌ترین تهدیدی علیه ایران داشته باشید امت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی، این کشور را به گردابی تبدیل خواهند کرد که کشتی شما در آن غرق خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد