ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کیفیت نان در آبپخش بهبود یافته است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، مسئول کمیسیون آرد و نان جهاد کشاورزی آبپخش شامگاه جمعه در جمع متصدیان نانواها و نمایندگان مردم در آبپخش گفت: نان  محصولی است که از اختلاط آب و آرد و نمک به دست می‌آید، بنابراین برای تهیه نانی با کیفیت بالا لازم است آرد آن از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
مسعود خادمی اظهار داشت: هرچه کیفیت نان بهتر باشد مدت ماندگاری بیشتری دارد و دیرتر کهنه و بیات می‌شود، در واقع یکی از عوامل اصلی بروز ضایعات در نان بیات شدن آن است.
خادمی تصریح کرد: با توجه به این مسئله که نان، پایه اساسی سفره‌های ما ایرانی‌هاست از نانوائی‌ها می‌خواهیم تا نان سالم و با کیفیتی را در اختیار مردم قرار دهند تا سلامت مردم به خطر نیفتد.
این مسئول بیان داشت: رعایت بهداشت و سلامت محیط کار در نانوایی‌ها امری ضروری است و برای رعایت هر چه بیشتر بهداشت به نانوایی‌های بخش آبپخش پیشنهاد می‌کنیم به جای استفاده از منبع‌های فلزی ذخیره آب از منبع‌های فایبرگلاس استفاده کنند.
مسئول کمیسیون آرد و نان جهادکشاورزی آبپخش خاطرنشان کرد: اجرای طرح بزرگ هدف‌‌مندی یارانه‌ها از اقدامات مهم‌ دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم است و سبب مصرف بهینه و کاهش مصرف نان می‌شود.
خادمی عنوان داشت: پیش از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ضایعات بخش نان بسیار زیاد بوده که با اجرای این قانون در حال حاضر وضعیت رو به بهبود است.
وی ادامه داد: کیفیت مطلوب نان از حقوق مسلم مردم ولایتمدار آبپخش است و باید بابت پولی که پرداخت می‌کنند از نان مطلوب با کیفیت بالا بهره‌مند شوند.
این مسئول خاطرنشان کرد: به طور روزانه از نانوایی‌های بخش آبپخش بازدید می‌کنیم و کیفیت نان، ساعات پخت، مسائل بهداشتی، وزن چانه نان و ... مورد بازرسی قرار می‌گیرد.
مسئول کمیسیون آرد و نان جهادکشاورزی آبپخش بیان داشت: در نظرسنجی‌هایی که از اهالی شهر و روستاهای تابعه بخش آبپخش صورت گرفته ایشان از کیفیت نان رضایت کامل داشته‌اند.
خادمی بیان داشت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی از بزرگ‌ترین عبادات و وظایف مسئولان است و تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز و ولایتمدار بخش آبپخش بکار می‌گیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد