ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برگزاری جشن غدیر مشت محکمی به وهابیت است

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، امام جمعه آبپخش جمعه‌شب در جمع شهروندان آبپخشی گفت: امروزه در سراسر دنیا شاهد فعالیت‌های وهابیت و دشمنان اسلام برای ایجاد شکاف و فاصله میان امت اسلامی و مسئله امامت و ولایت هستیم.
حجت‌الاسلام خداداد رضایی اظهار داشت: وهابیت از تمام توان برای مقابله با مسلمین بویژه مذهب شیعی بهره می‌برد و هزینه‌های فراوانی برای ایجاد رخنه و شکاف در میان امت اسلامی داشته و فعالیت‌های گوناگونی علیه مسئله امامت و ولایت که یکی از ارکان دین مبین اسلام است انجام می‌دهند که ما باید به مقابله با این تلاش‌ها بپردازیم.
رضایی عنوان داشت: باید با برگزاری هرچه باشکوه‌‌تر این اعیاد ارادت خود به ائمه معصومین(ع) را اعلام کرده و مشت محکمی به وهابیت نشان دهیم.
این مسئول با تاکید بر فعالیت ادارات در اعیاد و مراسمات مذهبی تصریح کرد: تمامی ادارات و نهادهای بخش باید در اعیاد و مراسمات مذهبی حضور فعال داشته باشند و با تزیین سر درب ادارات فضایی روحانی و معنوی در جامعه ایجاد کنند.
امام جمعه آبپخش اذعان داشت: واقعه غدیر سند حقانیت مولای متقیان حضرت علی (ع) است و باید جشن غدیر با شکوه هرچه تمام‌تر در شهر و بخش آبپخش برگزار شود.
رضایی اضافه کرد: بنابر فرموده پیامبر اکرم (ص) عید غدیر بزرگ‌ترین عید مسلمانان است که حقانیت حضرت علی(ع) در آن هویدا می‌شود و خورشید تابان و مرد غیور جهان اسلام در این روز به عنوان ولی مسلمین جهان و به عنوان جانشین نبی اکرم(ص) معرفی می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت واقعه غدیر در جامعه تصریح کرد: باید با تقویت برنامه‌های بنیاد غدیر، واقعه غدیر به یک جریان و به عنوان نماد حقانیت شیعه معرفی شود.
این مسئول یادآور شد: واقعه غدیر خم اصل ولایت در دین اسلام را تبیین کرد و امروز اساس دین خدا بر اصل امامت و ولایت استوار شده است.
امام جمعه آبپخش با اشاره به فعالیت‌های خوب نیروی انتظامی در روزهای گذشته بیان داشت: با تلاش شبانه‌روزی ناجا در روزهای گذشته شاهد دستگیری مخلان نظم و امنیت در جامعه بودیم و پرسنل خدوم نیروی انتظامی از مردم خواسته‌اند در ارتقای شاخص‌های امنیتی جامعه با ایشان همکاری داشته‌باشند.
رضایی در همین راستا متذکر شد: از شهروندان می‌خواهیم با رعایت نکات ایمنی عرصه را بر فرصت‌جویان تنگ کرده و به ارتقای امنیت جامعه کمک کنند.
امام جمعه آبپخش یادآور شد: حضور بی‌نظیر شما مردم در این مراسم که به مناسبت دهه ولایت برگزار شد، نشان دهنده عشق و ارادت مردم به اهل بیت(ع) و ولایت فقیه است و این امر دشمنان را عصبانی می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد