ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

گازرسانی به 2000 خانوار در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ‌در بازدید از روند گاز‌رسانی به مناطق و محله‌های مختلف آبپخش گفت: شرکت گاز استان بوشهر در سال جاری در گازرسانی به شهر آبپخش تلاش گسترده‌ای داشته و این روند هم‌اکنون با شتاب بیشتری ادامه دارد.
مصطفی رضایی اظهار داشت: شهرداری و شورا همکاری لازم برای احداث کانال‌ها و شبکه‌ها را با شرکت گاز داشته‌اند و این امر در شتاب‌بخشی به روند گازرسانی موثر بوده است.
رئیس شورای اسلامی آبپخش از گازرسانی به 2 هزار خانوار در آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون عملیات گازرسانی در خیابان معلم و خیابان آیت‌الله مهدوی آغاز شده و پیش‌بینی می‌کنیم در آبان و آذر امسال امکانات لازم برای گازرسانی به 2 هزار خانوار در آبپخش فراهم شود.
رضایی تصریح کرد: ایستگاه سی‌ان‌جی آبپخش نیز از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است و شرایط برای راه‌اندازی کامل و سرویس‌دهی این ایستگاه و جایگاه مهم در نیمه دوم امسال فراهم شده است.
وی اضافه کرد: تلاش مسئولان شرکت گاز برای افزایش کمی و کیفی گازرسانی به مناطق محروم در دشتستان و سراسر استان قابل تقدیر است و مردم از این خدمات رضایت دارند.
رئیس شورای اسلامی آبپخش در ادامه با اشاره به سرشماری در آبپخش گفت: با وجود مشکلاتی که در ابتدای سرشماری در آبپخش داشتیم، با همکاری فرماندار و با قول مساعد معاون برنامه‌ریزی استاندار مبنی بر اختصاص کد آماری جداگانه برای بخش آبپخش شاهد اجرای خوب و مناسب سرشماری در بخش آبپخش هستیم.
رضایی عنوان کرد: از ابتدای سرشماری در آبپخش تاکنون بیش از 70 درصد جمعیت آبپخش شمارش شده‌اند و همکاری مردم و خانوارها با ماموران بسیار خوب بوده است.
وی افزود: سرشماری تاثیر بسیار زیادی در روند رشد و توسعه دارد واختصاص اعتبارات به نتیجه سرشماری بستگی دارد و از مردم انتظار داریم تا آخرین روز سرشماری با ماموران سرشماری همکاری کنند.
رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی بهینه به مردم و جلب رضایت مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و شورای اسلامی آبپخش در این راستا از همه توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌برد و با مسئولان کم‌کار و کسانی که کار مردم را انجام نمی‌دهند برخورد می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد