ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بزرگ‌ترین قرارداد تاریخ شهرداری آبپخش منعقد شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

شهردار آبپخش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای آبپخش گفت: شهرداری آبپخش در سال‌های اخیر همواره در مسیر رشد و توسعه شهر در راستای تحقق خواسته‌های شهروندان گام برداشته است.
سید محمود موسوی اظهار داشت: با مدیریت منابع مالی، ‌امکانات و بازاریابی در شهرداری آبپخش سعی کرده‌ایم مشکلات شهرداری را به حد‌اقل برسانیم و شرایط را برای ارائه بیشترین خدمات به مردم عزیز شهر آبپخش فراهم آوریم.
موسوی خاطرنشان کرد: در سال جاری با همت و تلاش شورا و شهرداری، کارخانه آسفالت شهرداری آبپخش که چندین ماه از تعطیلی آن می‌گذشت را راه‌اندازی کرده‌ایم و به بازاریابی برای فعالیت و درآمدزایی این کارخانه پرداختیم.
این مسئول عنوان داشت: در دوره تصدی منصب شهرداری آبپخش تمام تلاش خود را برای بهره‌برداری حداکثری از امکانات شهرداری برای پیشرفت و توسعه شهر بکار گرفته‌ام و با استفاده از شیوه‌های مدیریتی تغییراتی اساسی در شهرداری آبپخش بوجود آورده‌ام.
شهردار آبپخش افزود: در ماه جاری شاهد امضای بزرگ‌ترین قرارداد سال‌های اخیر در شهرداری آبپخش بوده‌ایم و امیدواریم گامی در راستای توسعه فعالیت‌های شهرداری باشد.
موسوی در همین راستا بیان داشت: در قرارداد مذکور که مابین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و شهرداری منعقد شده‌، شهرداری آبپخش پیمانکاری اجرای 25 کیلومتر آسفالت در محور برازجان گناوه را بر عهده گرفته است.
وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای پیشرفت و توسعه شهر بکار گرفته‌ایم، گفت: با سود حاصل از اجرای این طرح با توجه به اولویت‌های موجود در شهر به رفع نیاز خواهیم پرداخت و مسائل و مشکلات شهر را به نحو مطلوب برطرف می‌کنیم.
این مسئول اضافه کرد: با وجود چهار کارخانه در محدوده اجرای این طرح با رایزنی‌های فراوان موفق به انعقاد قرارداد برای اجرای طرح آسفالت این پروژه بزرگ شدیم.
شهردار آبپخش عنوان داشت: مدیریت صحیح منابع مالی و تجهیزات از راهکارهای اصلی برای توسعه و پیشرفت است و در سالی که با فرمان رهبر معظم انقلاب به جهاد اقتصادی مزین شده‌، باید با مدیریت منابع مالی در مسیر توسعه و پیشرفت میهن اسلامی و تحقق اهداف والای جهاد اقتصادی تلاش کنیم.
موسوی تاکید کرد: نظارت بر اجرای پروژه‌ها برای صیانت از حقوق شهروندان را وظیفه خود می‌دانم و به طور مرتب از تمام پروژه‌های در حال اجرای سطح شهر بازدید می‌‌کنم تا روند اجرای این پروژه‌ها و تحقق خواسته‌های شهروندان که همان پیشرفت و توسعه شهر است، سرعت یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد