ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

حضور در مراسمات مذهبی سلاح مبارزه با وهابیون است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران گفتت: فلسفه نامگذاری دهه امامت و ولایت مساوی بودن همه انسان‌ها و نیازمندی جامعه بشری به مدیریت است و بحث ولایت در خطبه غدیر، رهبری مسلمین جهان به ولایت حضرت علی (ع) است.
احمد خرم‌روز اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) فرموده است باید قدرت اجرایی و عملی در دست رهبر باشد تا بتواند دستورات اسلام را اجرا کند و در این راستا آثار و برکات رهبری در کشور ما کاملاً مشهود است.
خرم‌روز بیان داشت: نظر ما این است که اعیاد مذهبی و برنامه‌های دهه ولایت به صورت مردمی و خودجوش در بخش آبپخش برگزار شود و مسئولان مردم را در برگزاری این مراسمات یاری و پشتیبانی کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد تا همانگونه که در ایام عزاداری محرم و صفر مردم به صورت خودجوش در صحنه حاضر می‌شوند و در مراسمات مذهبی و اعیاد نیز قدم گذارند و حضور فعال داشته باشند.
بخشدار آبپخش اذعان داشت: در بحث حمایت و پشتیبانی مالی مراسمات مذهبی در مرکز بخش بیشترین انتظار را از شهرداری داریم تا با کمک به هیئات مذهبی و ستاد غدیر زمینه برگزاری هرچه بهتر عیدالاعیاد را فراهم آورند.
خرم‌روز تصریح کرد: برنامه‌های متعددی برای عید غدیر که از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان است تدارک دیده شده و از مردم می‌خواهیم در این مراسمات حضور فعال داشته باشند.
وی بیان داشت: امروز فرقه ضاله وهابیت و دنیای کفر و دنیای استکبار از تمام توان و امکانات برای ایجاد خلل و شکاف میان مسلمین و شیعیان و مسئله ولایت و امامت استفاده می‌کند و ما باید با عزم راسخ در مقابل آنها ایستادگی کنیم.
این مسئول اعیاد مذهبی را سلاح مسلمانان در برابر وهابیون دانست و ابراز داشت: مردم با حضور در جشن‌های مذهبی می‌توانند پایبندی و ارادت خود به مسئله امامت و ولایت که یکی از اصول دین مبین اسلام است را ثابت کرده و مشت محکمی بر دهان وهابیون بزنند.
بخشدار آبپخش ابراز داشت: خدمت به مردم فرصتی است که خداوند به مسئولان داده و همه مدیران باید با تمام توان تلاش کنند تا با رفع مشکلات آبپخش بیشترین خدمت را به مردم این بخش کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد