ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تعریف ۱۳ پروژه جدید زیربنایی در آبپخش اجرا می‌شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روند اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر آبپخش در حد مطلوب است و از تمام توان برای پیشرفت و توسعه شهر آبپخش استفاده می‌کنیم.
محمد افتخاری اظهار داشت: تمام پروژه‌هایی که در سال 89 در شهر آبپخش انجام شده، پروژه‌های زیربنایی در راستای پیشرفت و توسعه آبپخش بوده و در سال 90 نیز شاهد تکمیل و ادامه زیرساخت‌های شهر آبپخش خواهیم بود.
افتخاری اذعان داشت: شهر آبپخش در سال‌های اخیر در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداشته‌ و اجرای پروژه‌های زیربنایی در شهر آبپخش می‌تواند زمینه‌ساز عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر آبپخش باشد.
این مسئول ادامه‌داد: آبپخش دومین شهر بزرگ و پرجمعیت دشتستان و از شهرهای مهاجرپذیر شهرستان است و توسعه و آبادانی این شهر با توجه به رشد ساختار جمعیتی این شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: در سال جاری 11.4 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری آبپخش اختصاص یافته و بر اساس اولویت‌های موجود 13 پروژه عمرانی و زیربنایی در شهر آبپخش تعریف شده است.
افتخاری خاطرنشان کرد: پروژه ساخت لاین شرقی بلوار انقلاب از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری آبپخش در سال 90 است که به دلیل ترافیک بالای این مسیر و ناظران استانی، شهرستانی و ... این پروژه را از اهمیت خاصی برخوردار کرده‌است.
وی در همین راستا بیان داشت: این مسیر از مسیر‌های ترانزیتی و پرتردد استان است و روزانه هزاران ناظر استانی، ملی و حتی بین‌المللی از آن عبور می‌کنند و این امر اهمیت این مسیر را دوچندان کرده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته مذاکراتی با پیمانکار مجری خیابان اصلی شهر آبپخش پیرامون تسریع در روند تکمیل این پروژه داشته‌ایم و ایشان قول مساعد در این زمینه داده‌اند.
مسئول کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر آبپخش اظهار داشت: برای نظارت بر اجرای صحیح پروژه‌های عمرانی سطح شهر به طور مکرر از آنها بازدید داریم و روند پیشرفتشان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
افتخاری بیان داشت: در سالی که مقام معظم رهبری آن را به "جهاد اقتصادی" مزین کرده‌اند تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان آبپخشی و پیشرفت و توسعه آبپخش به کار می‌گیرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد