ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

20 نویسنده برتر آبپخش تجلیل می‌شوند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

رئیس کتابخانه عمومی شهر آبپخش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگارندای‌آبپخش گفت: قلم، خاستگاه اندیشه و تفکر انسانی است و همیشه اندیشه‌های سترگ، انقلابی و تأثیر‌گذار از طریق قلم جاری و ساری بوده است.
علی دهقان با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: کتاب غذای روح بشر است بنابراین باید برای قشر دانش‌آموز بحث کتاب‌خوانی را ترویج دهیم.
دهقان ادامه داد: مسئله کتابخوانی از مباحث فرهنگی حساس است و باید در راستای ترویج امر مطالعه و کتابخوانی گام برداریم و به این امر توجه ویژه داشته باشیم.
رئیس کتابخانه عمومی شهر آبپخش با بیان اینکه استفاده از ابزار روز برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی امری مهم است، اذعان داشت: با تبدیل محتوای کتب مفید آموزنده و علمی به فایل‌های الکترونیکی قابل اجرا در گوشی‌های موبایل می‌توانیم افراد را در مسیر مطالعه و کتابخوانی قرار دهیم، البته باید توجه داشته‌‌باشیم که هیچگاه پیشرفت تکنولوژی نمی‌تواند جایگزین کتاب شود.
دهقان متذکر شد: مطالعه کتاب بیشترین تاثیر را در پیشرفت علمی جوانان و نوجوانان دارد ولی متاسفانه امروز نوجوانان و جوانان ایرانی کمترین زمان را صرف مطالعه کتاب می‌کنند.
وی اضافه کرد: باید تلاش خود را به نحوی به کار گیریم که فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه گسترش یابد و اقشار و آحاد مختلف جامعه کتاب را به عنوان یکی از کالاهای اصلی خود قلمداد کنند.
این مسئول با اشاره به اقدامات این نهاد فرهنگی در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی ابراز داشت: در سال جاری کتابخانه عمومی شهر با همکاری آموزش و پرورش در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقدام به عضویت نیم‌بهای 50 درصد از دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و ابتدایی آبپخش در کتابخانه عمومی شهر آبپخش کرده‌ایم.
رئیس کتابخانه عمومی شهر آبپخش ادامه داد: در شهر آبپخش فرهیختگان، متفکران، اندیشمندان و نویسندگان فراوانی وجود دارد که با معرفی ایشان به تمامی آحاد و اقشار جامعه می‌توان زمینه گسترش فرهنگ مطالعه را بوجود آورد.
دهقان با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از نویسندگان شهر آبپخش عنوان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مراسمی که 25 آبان‌ماه در شهر آبپخش برگزار خواهد شد از زحمات بیش از 20 نویسنده آبپخشی تقدیر و تشکر به عمل خواهیم آورد.
وی یادآور شد: کتاب همچون خورشید روشنی است که انسان را در مسیر افزایش علم و معرفت سوق می‌دهد و باید اهمیت مطالعه کتاب از کودکی برای فرزندانمان بازگو شود تا آنان در بزرگسالی با این فرهنگ عجین شده و خواندن و مطالعه کتاب را جزیی مهم از زندگی خود بدانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد