ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برای استقرار دادگاه |آبپخش منتظر تعیین قاضی هستیم

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش گفت: استقرار ادارات دولتی و نمایندگی آنها در بخش آبپخش مهم‌ترین خواسته مردم است و شورای اسلامی شهر آبپخش پیگیری‌های مستمری در این زمینه انجام داده‌است.
مصطفی رضایی اظهار داشت: آبپخش یکی از شهرهای مهاجرپذیر شهرستان است و سالانه جمعیت زیادی از روستاهای اطراف به این شهر مراجعه می‌کنند و با توجه به رشد جمعیتی این شهر استقرار ادارات دولتی در مرکز بخش آبپخش از اهمیت بالایی برخوردار است.
رضایی یادآور شد: بیش از دو سال از استقرار بخشداری آبپخش می‌گذرد و تنها شاهد استقرار نمایندگی دو اداره در شهر آبپخش بوده‌ایم.
این مسئول بیان داشت: به دلیل عدم وجود ادارات و ارگان‌های دولتی در شهر آبپخش، هم‌اکنون شهروندان آبپخشی و اهالی روستاهای تابعه مجبورند برای انجام امور اداری خود به مرکز شهرستان یا بخش‌های همجوار مراجعه کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش متذکر شد: شورای اسلامی شهر آبپخش در ماه‌های اخیر پیگیری‌های مستمری برای حل این مشکل داشته و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حصول نتیجه این تلاش‌ها باشیم.
رضایی عنوان داشت: گاز شهری طی چند ماه گذشته وارد خانه‌های مردم آبپخش شده و شورای اسلامی شهر آبپخش در روزهای اخیر پیگیری‌های فراوانی برای استقرار دفتر اتفاقات گاز در آبپخش داشته‌ است.
وی اضافه کرد: با پیگیری‌های مکرر شورای اسلامی شهر آبپخش شاهد تصویب استقرار دادگاه عمومی در شهر آبپخش بوده‌ایم که مستلزم تعیین قاضی بوده و در صورت تعیین قاضی شاهد فعالیت این اداره در آبپخش خواهیم بود.
این مسئول اذعان داشت: در روزهای گذشته مذاکراتی با مسئولان دادگستری شهرستان و استان داشته‌ایم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد استقرار این اداره در بخش آبپخش باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با بیان اینکه با وجود گرو‌ه‌های فرهنگی متعدد در این شهر، فعالیت فرهنگی در سطح مطلوب صورت می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: پیگیری‌های متعددی در راستای استقرار اداره تبلیغات اسلامی در بخش آبپخش صورت پذیرفته است و تحقق این امر می‌تواند سبب گسترش فعالیت‌های فرهنگی در این شهر شود.
رضایی عنوان داشت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین وظیفه و عبادت مسئولان است و شورای اسلامی شهر آبپخش با تمام توان و جدیت در راستای احقاق حقوق شهروندان آبپخشی گام برمی‌دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد