ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بخشدارآبپخش خواستارشد:احداث سالن ورزشی در 4 روستای پرجمعیت آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش در جمع خبرنگاران گفت: ورزش موجب نشاط، سرزندگی، طراوت و سلامتی افراد می‌شود و یکی از ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه تمام اقشار جامعه قرار گیرد.
احمد خرم‌روز اظهار داشت: بخش آبپخش استعداد‌های ورزشی فراوانی دارد و فراهم آوردن امکانات مناسب در راستای تجهیز اماکن ورزشی و تسهیل کردن و در اختیار قرار دادن برای عموم مردم می‌تواند موجب رشد و تعالی ورزش در شهر در حوزه ورزش عمومی و یا قهرمانی باشد و باید اداره ورزش و جوانان به آن توجه ویژه داشته باشد.
خرم‌روز اذعان داشت: در روزهای گذشته برای بهبود وضعیت اماکن ورزشی بخش و ترمیم زمین چمن استادیوم ورزشی شهدای آبپخش پیگیری‌هایی صورت گرفته و مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان قول مساعد در این زمینه داده‌اند.
این مسئول حمایت از نمایندگان آبپخش در لیگ فوتبال استان را یکی از ضروریات برای پیشرفت ورزش فوتبال در آبپخش دانست و بیان داشت: مذاکراتی در ارتباط با تخصیص اعتبار لازم برای تیم‌های پرسپولیس، استقلال و آزادی آبپخش در راستای رفع نیازها و احتیاجات این تیم‌ها داشته‌ایم.
بخشدار آبپخش تصریح کرد: ایاب و ذهاب ورزشکاران و تیم‌های مختلف ورزشی در رشته‌های مختلف یکی از اساسی‌ترین مشکلات ورزش آبپخش است که هزینه زیادی برای تیم‌های ورزشی به دنبال دارد.
خرم‌روز خاطرنشان کرد: اقداماتی در زمینه خرید یک دستگاه مینی‌بوس برای اداره ورزش و جوانان آبپخش صورت گرفته و امیدواریم در آینده نزدیک با حمایت مسئولان ورزش و جوانان استان بوشهر شاهد حصول نتیجه این اقدامات باشیم.
وی یادآور شد: گسترش و توسعه فضاها و اماکن ورزشی از مهم‌‌ترین عواملی است که سبب بهبود شرایط ورزشکاران و تیم‌های ورزشی می‌شود و بخشداری آبپخش با جدیت این مسئله را پیگیری‌ کرده است.
این مسئول عنوان داشت: احداث زمین چمن در محله قلایی شهر آبپخش یکی از نیازهای ورزش آبپخش است و با پیگیری‌های مکرر مسئولان آبپخشی در آینده نزدیک شاهد احداث این فضای ورزشی در شهر آبپخش خواهیم بود.
بخشدار آبپخش متذکر شد: در ماه‌های اخیر توجه فراوانی به توسعه ورزش بانوان در بخش آبپخش صورت گرفته و با همکاری شهرداری آبپخش اقدام به سفارش و خرید یک ست ورزشی 20 تکه برای تجهیز ورزش بانوان آبپخش کرده‌ایم.
وی احداث سالن ورزشی در چهار روستای پرجمعیت آبپخش را خواسته اصلی آبپخشی‌ها دانست و ادامه داد: در بخش آبپخش چهار روستای پرجمعیت وجود دارد و با احداث سالن ورزشی در این روستاها می‌توانیم زمینه تسهیل ورزش برای اهالی این روستاها را فراهم آوریم.
خرم‌روز خدمت به مردم را بزرگ‌ترین وظیفه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و ابراز داشت: خدمت‌رسانی بهینه به مردم و جلب رضایت مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و در این راستا از همه توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم و با مسئولان کم‌کار و کسانی که کار مردم را انجام نمی‌دهند برخورد می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد