ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

سرشماری در آبپخش با موفقیت پایان پذیرفت

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، شهردار آبپخش شامگاه یکشنبه در دیدار با جمعی از شهروندان آبپخشی گفت: آمار و اطلاعات دقیق مبنا و اساس برنامه‌ریزی برای پیشرفت و توسعه کشور است و بدون داشتن آمار صحیح و واقعی نمی‌توان برای آینده و توسعه  کشور برنامه‌ریزی کرد.
سید محمود موسوی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با مشارکت در این طرح و توصیه به ملت ایران برای همکاری و پاسخگویی درست به سرشماران، اهمیت و ضرورت آمار و سرشماری را بیان فرمودند و شهروندان آبپخشی با عمل به رهنمودهای ایشان، با ماموران آمارگیری و سرشماران تعامل مناسبی داشته‌اند و به اجرای موفق طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در آبپخش کمک فراوانی کرده‌اند.
موسوی بیان داشت: هر چند به دلیل برخی مسائل و مشکلات اجرای طرح سرشماری در شهر آبپخش با تاخیر انجام شد ولی با همکاری‌های مردم ولایتمدار شهر آبپخش و نهاد‌های دولتی حاضر در شهر آبپخش شاهد تسریع در روند اجرای این طرح بودیم.
این مسئول به همکاری‌های شهرداری در اجرای این طرح اشاره کرد و ابراز داشت: در روزهای اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهر و بخش آبپخش شهرداری با تهیه امکانات رفاهی و تجهیزات لازم زمینه را برای اجرای موفق این طرح در شهر آبپخش فراهم آورده است.
شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: در گذشته سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت 10 ساله انجام می‌شد که سال 1385، سرشماری در کشور اجرا شد و با دستور رئیس جمهور سرشماری از 10 سال به پنج سال تغییر یافت و در آبان ماه سال جاری اجرای این طرح آغاز شد.
موسوی با اشاره به اهمیت آمار و سرشماری متذکر شد: کوتاه شدن زمان سرشماری یکی از موفقیت‌های جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و ما تلاش می‌کنیم یک سرشماری قابل قبول در تمام سطوح بر پایه و مبنایی که  مناسب برای برنامه‌ریزی مدیران و مسئولان باشد، با اطلاعات صحیح داشته باشیم.
وی اضافه کرد: از ابتدای تصدی منصب شهرداری آبپخش "خدمت به مردم ولایتمدار آبپخش" را یکی از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های کاری خود قرار داده‌ و با تمام وجود در مسیر تحقق این هدف تلاش می‌کنم.
شهردار آبپخش اذعان داشت: آغاز کار بنده در شهرداری آبپخش با سال "جهاد اقتصادی" متقارن شد و به شهروندان آبپخشی قول می‌دهم با تمام توان و ظرفیت در راه اعتلای آبپخش گام بردارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد