ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی آبپخش افزایش یافت

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس شورای اسلامی شهر آبپخشض شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: گسترش حمل و نقل عمومی بین شهری یکی از مواردی است که شورای اسلامی شهر آبپخش در ماه‌های اخیر با جدیت تمام پیگیر آن بوده‌است.
مصطفی رضایی اظهار داشت: در دو سال گذشته با رایزنی‌های شهرداری و پیگیری شورای شهر شاهد تردد یک اتوبوس بین شهری در محور آبپخش به برازجان بودیم که با استقبال بی‌نظیر مردم آبپخش روبرو شد.
رئیس شورای اسلامی آبپخش عنوان داشت: شهروندان آبپخشی در طول هفته به منظور انجام امور اداری و امور روزانه جاری مجبورند به مرکز شهرستان بروند و تردد این اتوبوس در مسیر سبب تسهیل رفت و آمد شهروندان شده است.
این مسئول با بیان اینکه آبپخش دومین شهر پرجمعیت شهرستان دشتستان است، خاطرنشان کرد: افزایش سیستم حمل و نقل عمومی شهر آبپخش یکی از خواسته‌های شهروندان آبپخشی است که سبب کاهش ترافیک مسیرهای منتهی به آبپخش خدمات‌رسانی بیشتر به ایشان است و شورای اسلامی شهر آبپخش پیگیری‌های مکرری در این زمینه انجام داده‌ است.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: اتوبوس دوم شهر آبپخش آماده حضور در ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر است و با صدور مجوز تردد این اتوبوس شاهد بهبود وضعیت شبکه حمل و نقل عمومی شهرداری آبپخش خواهیم بود.
رضایی در همین راستا تصریح کرد: در مورد صدور مجور تردد اتوبوس دوم مسیر آبپخش - برازجان مذاکراتی با فرماندار دشتستان و معاونان ایشان صورت گرفته و به محض صدور مجوز تردد این اتوبوس در شورای ترافیک شهرستان، شاهد افزایش سرویس‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومی در این مسیر هستیم.
وی یادآور شد: بیش از 200 دانشجوی آبپخشی برای تحصیل به مرکز شهرستان و استان می‌روند و صدور مجوز تردد اتوبوس این مسیر سبب سهولت در رفت و آمد دانشجویان آبپخشی می‌شود.
این مسئول اذعان داشت: در دوسال اخیر سرویس‌دهی این اتوبوس در مسیر آبپخش-برازجان علاوه بر سرویس‌دهی راحت و ارزان به شهروندان آبپخشی باعث تسهیل در ایاب و ذهاب اهالی روستاهای همجوار نیز شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش خود را نمایندگان مردم می‌دانند و از هیچ تلاشی برای پیشرفت و توسعه شهر آبپخش دریغ نمی‌کنند.
رضایی ابراز داشت: در سالی که مقام معظم رهبری آن را به "جهاد اقتصادی" مزین کرده‌اند تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان آبپخشی و پیشرفت و توسعه آبپخش به کار می‌گیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد